“Virkelig hyggeligt”
Anmeldelse af Bonalâs

Bonalâs
Beskrivelse: Bonalâs ;- Bornholmsk for bondetamp, bonderøv. Selvom Alexander kommer fra Indre by i København og jeg selv kommer fra Rønne torv så er vi nogle rigtige bonderøve af hjerte og med stor kærlighed til det bornholmske. Vi sætter pris på kvalitet, genbrug, lokale råvarer og naturen. Efter vores sommer-succes på ”Svanereden”, hvor jeg fungerede som daglig leder, fik jeg mod på at stå på egne ben og starte mit eget sted. I kan finde os på Glastorvet i Svaneke fra d. 18 marts af. Tidspunkt og menukort kommer op løbende så bare følg med her på siden. Vi kan allerede røbe at vi holder os i det italienske hjørne med plads til andre køkkener også – men primært antipasti, lasagne og pizza.Sandwich.Salat. Kaffe.Kager.Cocktails. Og blandt andet Stan Getz på højtalerne. Så skal der hygges.
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Denne cafe er simpel og syner ikke af noget særligt. Vi fik pizza, sandwich og tapas og det hele var virkelig lækkert. Vores datter gik endda selv lov at være med til at "indrette" sin sandwich af den søde tjener. En cafe med skøn stemning og begrænset udvalg, men bestemt lækkert og et besøg værd. Prisen er yderst fornuftig.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 654anetteb

Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Sprøde og lækre og med gode syltede grøntsager eller bornholms chorizo. God stemning på et lille torv i Svaneke.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Sune S
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted med fantastisk stemning og rigtigt go mad og lækkert øl , super rar betjening .. Klart værd ar tage en tur til Svaneke og besøge Bonalâs

1  Tak, Michael H
Anmeldt 2. juni 2016 fra mobile enheder

Lille cafe i midten af den hyggelige købstad Svaneke. Her er en autentisk god stemning i den lille cafe der også har udeservering på glastorvet. Det er her du får øens bedste pizza.

Tak, Born03
Anmeldt 16. maj 2016 fra mobile enheder

Lækkert, smagfuldt, friskt. Autentisk, hyggelig stemning. Kan helt klart anbefales.
Godt øl.
Kommer gerne igen.

Tak, christiangY5969UA

Rejsende, der kiggede på Bonalâs, kiggede også på

Har du været i Bonalâs? Fortæl om dine oplevelser!