“Lækker mad og sød betjening!”

Svaneke Bryghus Restaurant
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Lækker mad og sød betjening. Vi fik bornholmsk pasta og kylling. Begge retter var lækre. Vi blev betjent af tjeneren Freya som efter forretten meddelte at bestillingen af vores hovedretter desværre var forsinket og vi fik 2 ekstra drikkevarer som undskyldning.
Rigtig god oplevelse og bestemt et besøg værd!

Tak, lineibsen2

Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sted. God betjening,og super lækkert mad.
De var endda så søde, at lave om på en børnemenu til vores datter som ønskede at få noget helt andet end det der stod i menukortet

Tak, 565rikker
Anmeldt 7. august 2021

Så er det prøvet. Har ikke så meget mere at tilføje.. udover, personalet var meget søde og i møde kommende.

Triadvisor ønsker man skriver min. 100 ord, er dette ikke nået nu :-)

Den gennemsnitlige karakter skyldes udelukkende personalet.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, charlottesR8721PW
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik frisk og velsmagende kryddersild, saltstegte sild og æggekage. Sild ikke store portioner. Maden blev ledsaget af gode øl. Vi havde en dejlig dag på bryghusets solbeskinnede terrasse. Tjeneren bidrog med serviceminded og godt humør til den gode oplevelse. Vi anbefaler stedet

Tak, DenmarkNielsen
Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Udemærket mad, bryggerbenene var gode men fritterne noget kedelige. God betjening, dog alle unge og tydeligvis ikke udannet ud i øllet de serverer eller maden de serverer. Men alt i alt rigtig fint

Tak, mortens310

Rejsende, der kiggede på Svaneke Bryghus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Svaneke Bryghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!