“Hygge på høj plan.”

Svaneke Bryghus Restaurant
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Mega gode øl - samt lækker mad- kommer gerne igen- man kan næsten ik beslutte sig af alle deres lækkerier ❤️- proffesonelle fagfolk- dygtige tjenere.

Tak, StellaL1324

Anmeldt 15. august 2020

Overordnet set en god oplevelse med lækker mad og godt med en ølmenu, så man kan smage lidt forskellige øl. Dog trækker det ned at vores bestik var brugt, da der stadig var smør på kniven fra tidligere, det var ikke super hygiejnisk at det kunne ske.

Tak, Sofiesanderhenriksen
Anmeldt 14. august 2020

Kolde bryggerben, som måtte ud igen, kom ind efter et par min, var seje, tørre, forstår ikke hvorfor jeg fik en skål med til at vaske fingrene i, når jeg ikke engang kunne bide kødet af benene... Da vi sagde til tjeneren, at maden ikke smagte, forsvandt hun, måske hun fik fyraften ( maden skal hun ikke klantres for, for hun var servicemindet )...

Da den sidste tjener kom for at rydde af, spurgte hun ind til maden, jeg sagde det var sejt og tørt, hun blev ved med at spørge ind til den anden tjener, som vi jo ikke havde set siden...

Vi sætter så ikke vores ben der igen... Det håber vi heller ikke bryggeren gør.

2  Tak, Berith C
Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig god øl, og skøn mad... måske lidt i den dyre ende isforhold til det man får... men besøger gerne stedet igen..

1  Tak, DennisHald
Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Fik en fantastisk Bornholms pasta. Mums Og så er det bare en rigtig god ide med “smage-glassene” på deres øl, således at man kan finde sin egen favorit. Sol, palmer og kællinger blev min

1  Tak, allanr0sendall

Rejsende, der kiggede på Svaneke Bryghus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Svaneke Bryghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!