“Ventetid for lang tid.”

Svaneke Bryghus Restaurant
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var mega sultne og fik forholdsvis hurtigt bestilt vores drikke- og madvarer og fik leveret vores drikkevarer. Men ventetiden, på maden, var lige i den laaannnngggggeeeeee ende. Ca. 45 min. ventede vi.
Men da maden kom var det ventetiden værd, jeg fik en rødspættefilet m rejer og konen en kartoffelmad med virkelig lækker bacon.

Tak, portor60

Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Besøgte bryghuset en fredag aften kl 21.05, vi havde ringet kl 20 og hørt om de havde åbent og fik at vide at de først lukkede kl 23! Stor var vores overraskelse og ikke mindst skuffelse at vi ved ankomsten fik at vide at de havde lukket!! Helt ærlig det er skidt service så her kommer vi ikke mere, hvilket vi åbenbart ikke er ene om, siden der ingen gæster er en fredag aften i juni måned, dybt skuffende

3  Tak, CykelJan
BorupCarstensen, Ejer hos Svaneke Bryghus Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juni 2020

Hej CykelJan. Tak for din besked.
Vores køkken er åbent til kl. 20.30. Dette står beskrevet på alle tænkelige sider.
Om sommeren holder vi køkkenet længere åbent. Restauranten er åbent længere (så længe der er gæster)
Som tiden er nu, SKAL vi lukke inden kl. 24.00, så det er skam helt naturligt at når gæsterne har spist færdig og begynder at fordufte, lukker vi.

I fredags lukkede vi kl. 23.07
Vi skal da beklage at vi har givet dig et svar, der kunne misforstås.

Anmeldt 9. juni 2020 fra mobile enheder

Dette er en turistfælde! Prisen er i klasse med Mash, men det er kødkvaliteen overhoved ikke.
God øl dog.

Tak, Katarina J
BorupCarstensen, Chef  hos Svaneke Bryghus Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juni 2020

Hej Katarina.

Tak for din anmeldelse.
Vi er kede af at høre, du opfatter os som en "turistfælde".
Vi gør ellers en dyd ud af at være et sted for bornholmerne. Vi har altid været den restaurant, der har haft åbent hele året, så mange lokale besøger os skam også.

Med hensyn til din prissammenligning med andre restauranter, så er den ikke helt fair, da alt vores tilbehør (brød, garniture, kartofler, sauce) er inklusiv i prisen og du endda kan få så meget du ønsker.

Det ændrer sikkert ikke på din oplevelse, som vi naturligvis tager til os.
Endnu en gang tak for din tilbagemelding.

Anmeldt 7. juni 2020

Vi havde glædet os til en skøn middag efter en herlig cykeltur gennem smukke Bornholm. Vi bestilte 3 retters menu med to flasker vin, dansk vand og avec til kaffen. Da regningen kom, var den naturligvis stor, men mest iøjenfaldende var dog den enorme sum for to flasker dansk vand 130 kroner. Det synes jeg simpelthen er mere end frækt. Vi ligger 2000 for mad og vin og så skal vi betale 130 for vand. Det ødelægger sku oplevelsen. Skam jer

3  Tak, LouiseS2126
BorupCarstensen, Chef  hos Svaneke Bryghus Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juni 2020

Hej Louise.
Tak for din anmeldelse.
Du har fuldstændig ret. Det skal ikke koste 130,-
Send os en mail på: morten@bryghuset-svaneke.dk, så løser vi det.
Beklager ulejligheden, men vi kan ikke kontakte dig på andre måder end denne.

Med venlig hilsen
Svaneke Bryghus Restaurant

Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse. Betjeningen var i top, og maden var perfekt. De har øl, som ikke kan købes i forretninger. Vi fik en kande øl med navnet "tænker"Kan varmt anbefales

Tak, Janus C

Rejsende, der kiggede på Svaneke Bryghus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Svaneke Bryghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!