“Fin frokost, men ikke en wauw-oplevelse ”

Svaneke Bryghus Restaurant
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Helt fin frokost, men måske lidt pebret. Min veninde fik ganske lidt, to små, sølle sild til 90 kroner. Jeg kunne godt have tænkt mig, der havde været bare én vegetarisk ret, så ikke jeg skulle betale 125 kroner for en burger med salat og ost (uden pommes frites), eller 60 kroner for et HALVT stykke rugbrød med æg og tomat. Jeg blev dog mæt, og det var fint. Dejligt sted og sødt personale.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, HelenaLoenberg

Anmeldt 3. juli 2016

Total stresset oplevelse, mangel på overblik, havde fået godkendt placering af bord af høflige tjenere, hvorefter en stresset restaurant chef 3 gange viste os væk fra bordet pga.bordet var reserveret, uden nogen form for beklagelse. Hvis man vil have en der tildeler borde bør personen være synlig ved indgangen, hvilket ikker er tilfældet ved Svaneke bryghus.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Jette K
SvanekeBryghus, Gæsteansvarlig hos Svaneke Bryghus Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2016

Hej Jette.

Tak for din anmeldelse.

Vi sætter pris på at du tager dig tid til dette.
Den er med til at gøre os bedre.

Vi beklager jeres oplevelse hos os.

Vi har rigtig mange gæster og her er det vigtigt at de reserverede får deres bord.
Alle gæster bliver vist til deres bord af én, dette kan gøre at vi ikke står i døren hele tiden.
Det er rigtig uheldigt, at I fik sat jer på de reserverede borde og endnu mere uheldigt at en uopmærksom tjener fik sagt OK til det.

Dette ændrer dog ikke på jeres oplevelse, som ikke var god.
Fejl, stress og manglende overblik skal ikke ske, men når vi har med mennesker at gøre, sker det desværre engang i mellem.
Det beklager vi.

Hvis I har lyst til at uddybe jeres anmeldelse, skal I være velkommen til at skrive en mail til os:
morten@bryghuset-svaneke.dk

Mvh.
Svaneke Bryghus

Anmeldt 27. juni 2016

Efter forretten valgte vi at spise Bryggerben, som var ribben, som virkede mere kogte end grillede. Pomfritterne var fint sprøde, og øllet godt, men det er ikke noget jeg vil køre langt efter.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 13gotlam
Anmeldt 27. juni 2016

Var der fredag den 14. juni og spiste frokost med kæresten og hans to børn. Det var en skøn frokost med friske råvarer og maden kom hurtigt efter vi havde bestilt.
Der er super hyggeligt

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Susanne B
Anmeldt 21. juni 2016 fra mobile enheder

Rigtig god frokostplatte med gode råvarer vel tillavet
Venlig betjening
Man får meget for pengene og det er godt brød og selvfølgelig godt øl

Dato for besøg: marts 2016
Tak, amalie9

Rejsende, der kiggede på Svaneke Bryghus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Svaneke Bryghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!