“Virkelig lækker mad. ”
Anmeldelse af B's Fiskevaerksted

B's Fiskevaerksted
Køkkener: Fisk og skaldyr

Virkelig lækker mad. Ikke sidste gang jeg har været der. Gode størrelser på frokostretterne og lækre lokaler.

Tak, KirsaDK

Anmeldt 16. september 2020

Rigtig fin mad til prisen i hyggelige omgivelser ved havnen i Svaneke. Personalet var høflige og service minded

Tak, Morten F
Anmeldt 15. september 2020 fra mobile enheder

Vi troede at det var en touristfælde, men vi blev positivt overrasket. Godt udvalg af fisk og det hele smagte godt.

Tak, Andreasjs2
Anmeldt 13. september 2020

Selvfølgelig skal saltsild være saltede, men dem jeg fik var TØRRE OG OVERSALTEDE. umulige at spise og jeg tørstede i flere dage.
Hyggeligt sted og venlig betjening.

Tak, Birgitte60
Anmeldt 4. september 2020

Vi har flere gange besøgt B's og aldrig blevet skuffet. Idag bestilte vi Stjerneskud, og sikken er fornøjelse. Stor portion, velanrettet og super kvalitet. Stedet kan helt sikkert anbefales.

Tak, Ferienyder

Rejsende, der kiggede på B's Fiskevaerksted, kiggede også på

Har du været i B's Fiskevaerksted? Fortæl om dine oplevelser!