“Dejlig frisk og hurtig frokost”
Anmeldelse af B's Fiskevaerksted

B's Fiskevaerksted
Køkkener: Fisk og skaldyr
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Lækre og friske fiskeråvarer til en hurtig frokost. Betjening var søde og hurtige og vi fik fem forskellige fiskeretter. Alt var friskt og lækkert.
Hyggeligt både inde og især ude.
Kan absolut anbefales.

Tak, Serozeus

Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Dejlig lokation lige på havnen i Svaneke. Vi fik fish and chips samt en rejemad med pocheret æg.
Servitricen meddelte venligt ved ankomst at der gik lidt tid før maden kom hvilket var ok.
Det var nogle søde piger som betjente os og de havde mega travlt men ydede super service.

Maden var lækker og levede op til forventningerne.

Restauranten burde vurdere at sætte mere personale på i køkken og betjening på de gide dage, da flere gik og ventetid. Der gik mange omsætningskroner som kunne være blevet i restauranten. Men et dejligt sted

Tak, 465nielsr
Anmeldt 28. juni 2020

Besøgte B’s til frokost. Fik hurtigt bord, maden var fremragende. Vi fik forskellige fiskeretter alle fint anrettet og der var rigeligt til at blive mæt. Et besøg værd.

Tak, Ronnecafe
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Det var en ok frokost. Fisken var i hvert fald frisk og god.
Ved vores bord fik vi både stjerneskud, fish n’ chips og en bøf.
Fx. stjerneskuddet - kan man tælle rejerne, så er der for få (tror der var under 10 stk). Og så en smule kedeligt.
Priserne fejler absolut ikke noget - alt koster imellem 99 - 139 kr.
Betjeningen er i top med søde og smilende piger. Vi ventede heller ikke længe på maden.

Tak, madshjorth
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var heldige med vejret så vi kunne side udenfor om aftenen og nyde en stor og lækker Fish 'n' chips med lokal øl.
Men ... hygiejnemæssigt var der lidt for meget 'svensk' Coronaligegyldighed. Vi så kun en lille håndsprit som stod ved skranken, hvor vi skulle betale.
Heldigvis havde vi selv håndsprit med.

Tak, 920gertc

Rejsende, der kiggede på B's Fiskevaerksted, kiggede også på

Har du været i B's Fiskevaerksted? Fortæl om dine oplevelser!