“Et must på Bornholm🙈”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 8. september 2022 fra mobile enheder

Det her er et must try, hvis man er på Bornholm!
Jeg er blown away af smag, oplevelse og service.
Den bedste oksemørbrad jeg nogensinde har smagt. Argentina go home, finsk er det helt rigtige!!!
Gi jer selv den oplevelse, kan kun sige, DO IT!
Jane Piil

Dato for besøg: september 2022
Tak, Jane P

Anmeldt 4. september 2022

Jeg kommer for sjældent ud. Især ud at spise. Men sådan er det, når man selv er restauratør, og har en forretning, der åbner og lukker før de fleste andre hen over sæsonen. Men en sjælden gang sker det. Som i går. Og jeg har jo være der før. Oppe hos Jan og Vibeke. På Louisekroen.

Jeg knuselsker bare det charmerende sted. Maden er "no-nonsens" - in your face". Og dejligt usnobbet! Ærligt tilberedt uden for mange dikkedarer - ligesom jeg kan li det! - i de hyggeligste omgivelser. Her kommer man kommer godt fra start med en 300 gr. oksemørbrad, der kan spises med øjenlågene, og som har saft og kraft, der selv 24 timer efter, får tænderne til at løbe i vand! Og "le chef" ved at "bleu" betyder "muh-muh" på panden, og at en god dyrlæge skal kunne rejse den ko op igen med en indsprøjtning.

Garnituren: Måske ikke spektakulært, men lige tilpas, friskt og ærligt! God vin, god hovedret og så "le grande finale": Rødgrød a la mormor med piskefløde. Sådan! "Genau im schrank", som tyskerne vist ikke siger. Det er simpelt. Det er enkelt; Men hold kæft hvor det smager! Stor ros til Jan, Vibeke, Amalie og resten af de ansatte deroppe. Igen! Tak!

PS: Gå på opdagelse i deres vinkort, som er helt exceptionelt flot!

Dato for besøg: september 2022
Tak, Christian D
Vibeke K, Ejer hos Louisekroen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. september 2022

Kære Christian. Tak for besøget på Louisekroen, og af hjertet tak for den helt i særklasse velformulerede og flotte anmeldelse. Det blev vi bare så glade for De bedste hilsner fra Jan, Vibeke, Amalie og resten af Team Louisekroen.

Anmeldt 12. august 2022 fra mobile enheder

1 stjerne gives til den fine betjening, resten af oplevelsen får 0 stjerner. Kedeligt tilbehør for det er kødet som er i centrum iflg restauranten. Men bøffen var helt rå og sej og manglede den gode kødsmag som kendetegner en god kvalitetsbøf. Fik en ny som nu var blevet gennemstegt havde bestilt medium. Kedelig og dyr oplevelse.

Tak, Nielsenal
Vibeke K, Ejer hos Louisekroen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2022

Vi beklager, at det ikke er lykkedes os at give jer en god oplevelse på Louisekroen. Vi gør os ellers umage for at give vores gæster en god oplevelse, og serverer udelukkende oksekød af den fineste Sashi kvalitet, Venlig hilsen Jan og Vibeke, Louisekroen

Anmeldt 11. august 2022 fra mobile enheder

Levede slet ikke op til forventningerne. Kun een ud af 4 bøffer var ok.
Stegningen var ikke som bestilt og selve kødet var ikke kvalitetskød.
Store sten i bagt kartoffel.
Mindre kompensation blev givet af restauranten.

Tak, 284kirstenp

Hej Kirsten. Vi er rigtig kede af, at I ikke var tilfredse med jeres besøg hos os. På Louisekroen gør vi os ellers altid umage for at give vores gæster en dejlig oplevelse, og vi tilbyder altid at stege om, hvis gæsterne af en eller anden årsag ikke er tilfredse med stegningen. Ift. kødkvaliteten kan vi oplyse, at hovedparten af vores oksekød kommer fra Freygaard i Finland, og er af den kvalitet man kalder Sashi, hvor smagen og mørheden er helt i top. Vores kødleverandør har oven i købet flere gange vundet World Steak Challenge med netop denne kødkvalitet. Ift. oplevelsen med bagekartoflen, så har vi aldrig før oplevet, at der har siddet en sten inde under skallen i en bagekartoffel, og kan oplyse at vi naturligvis altid skurer vores bagekartofler grundigt før tilberedning. Med venlig hilsen Jan og Vibeke, Louisekroen

Anmeldt 6. august 2022 fra mobile enheder

Virkelig et besøg værd!

Super betjening og virkelig god mad. Der er ikke en finger at sætte på smagen og kødet er stegt lige til UG. Super lækker vin og fantastisk cava.
Rolige og smagfulde omgivelser. Kan kun anbefale dette sted.

Tak, idahG4328KP
Vibeke K, Ejer hos Louisekroen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2022

Hej Ida. Tusinde tak for din anmeldelse. Det glæder os rigtig meget at høre. Bedste hilsner fra Jan og Vibeke, Louisekroen

Rejsende, der kiggede på Louisekroen, kiggede også på

Har du været i Louisekroen? Fortæl om dine oplevelser!