“Lækker mad, rigtig god betjening”
Anmeldelse af Louisekroen

Louisekroen
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 30. juni 2020

Super venligt personale der sørgede for det hele og kokken sørgede for god mad. Kan helt klart anbefales med venlig hilsen sean og Louise

Tak, seanbV9306WF

Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Virkelig dejlig mad og forrygende betjening af glade mennesker.
Jeg tror at det var ejerne der betjente os.

Tak, frank_hjorhoy_dk
Anmeldt 19. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har nydt en skøn aften i de skønne omgivelser på Louise kroen. Maden smagte rigtig dejligt, både bøffer og dessert forsvandt med lethed fra tallerknerne virkelig lækkert!
Dygtige og hjælpsomme ansatte. Kan klart anbefales.

Tak, thedanishbird
Anmeldt 12. december 2019 fra mobile enheder

Mini ferie på Bornholm , var blevet opfordret/ anbefalet af venner at besøge kroen.
God aften i hyggelige, rene rammer. Hyggelig kro, velbesøgt men der blev fundet et bord til os. Meget gæstfrit værtspar . Fantastisk mad . Et besøg værd og vi kommer gerne igen .

Dato for besøg: december 2019
Tak, Maj-Britt W
Anmeldt 3. november 2019 fra mobile enheder

Super stemning, man føler sig meget velkommen som gæst - også med børn :) Der er legesager, og de bliver inviteret med op til grillen.
Lækkert og perfekt tilberedt kød - vi fik både oksefilet og svinekotelet med skaft. Dejligt vinkort og stort dessert udvalg. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, brianfisker
Vibeke K, Ejer hos Louisekroen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. november 2019

Tusinde tak for jeres anmeldelse. Det er dejligt at høre, at I har nydt besøget på Louisekroen.
Mvh. Jan og Vibeke

Rejsende, der kiggede på Louisekroen, kiggede også på

Har du været i Louisekroen? Fortæl om dine oplevelser!