En klassisk bornholmerhavn.

Anmeldt d. 15. juni 2020
Danexplorer
København, Danmark

Anmeldt d. 2. september 2020 fra mobile enheder

Svaneke havn er et lille hyggeligt samlingssted midt i byen og “ned ad bakken” fra byens gader. Vi parkerede her og besteg byen, som vi boede i for nogle år siden i en ferie. En rigtig hyggelig havn i en hyggelig by.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 15. juni 2020

Når ellers vejrer er godt er det en betagende oplevelse at vandre rundt på havnen og i de smalle gyder i Svaneke. Det kan knibe med P-pladser på de store dage, men det er umagen værd, og der er masser af spændende forretninger med byens lokale bryggeri og bolcheriet som eksempler på disses særpræg.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Danexplorer
Anmeldt d. 4. juni 2020 fra mobile enheder

Svaneke havn er et oplagt sted, at besøge hvad enten der søges lokalt håndværk, et godt måltid eller bare frisk luft. Parkeringsmulighederne i Svaneke kan især i højsæsonerne være en udfordring.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Wicthor
Anmeldt d. 12. august 2019

Svaneke er idyllerisk og fyldt mde bindnigsværkshuse og stokroser, så byen er vældig populær for besøgende, og det samme er havnen. Der var opstillet en bar og der var masser af mennesker og biler der kørte frem og tilbage.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Jeppes550
Anmeldt d. 12. august 2019

Dette er virkelig lavet godt for turisterne, så de føler sig velkomne, og det er gjort med respekt for de varer man kan få på øen. Så jeg var faktisk imponeret af at gå rundt i området og se på butikkerne.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, RenefraViborg