“En Billig Bornholmsk Perle”
Anmeldelse af Pakhuset

Pakhuset
nr. 22 af 27 Restauranter i Svaneke
Anmeldt 9. august 2021

Mad:. 8/10
Service: 11/10
Omgivelser: 8/10

Pakhuset i Svanneke var for min familie og jeg en nødløsning som kun artede sig fordi de andre restauranter var optagede.

Det viste sig dog at være det bedste der kunne ske for os, da vi endte med en uforglemmelig aften, med måske den bedste service jeg i mit liv har fået.

MAD & OMGIVELSER
Retterne bestod af 3 Plankelaks, 1x Plankebøf (Planke indebærer at kødet var dækket i kartoffelmos og herefter bagt på en planke i ovnen ved 300°) 1x Spareribs, som alle var kæmpestore og smagte fortræffeligt. Vi spiste i en fin gårdhave hvor der var rig mulighed for tæpper når det blev koldt.

SERVICE
Vi blev serviceret af stedets ejer som ud over at være den rareste mand i verden, var snakkesalig og frisk på at lave lidt sjov med et familemedlem da muligheden bød sig på.

Servicen var også helt i top da han hjalp os efter 1 enkelt glas ikke var fyldt tilstrækkeligt op efter bestilling.
Her fik vi 2 kander øl kvit og frit som et "plaster" på de manglende 10 cl. i glasset, hvilket var længe mere end hvad vi havde forestillet os.

Alt i alt var vores aften på Pakhuset fantastisk, og vi ville ønske at vi oftere kunne nyde maden og den fortræffelige service som kan findes her.

1  Tak, 91jakobw

Anmeldt 1. august 2021

På dette sted er der en direkte sammenhæng mellem pris og kvalitet - og priserne er desværre ikke så høje.

Maden er lavet af præfabrikata med kedelige ovnkartofler, sjæl-løse industri-spareribs, overstegt laks og en gabende trist salatbar.

Servicen var absolut tilsvarende på det jævne - ikke dårlig, men heller ikke nærværende.

Lokalerne var pænt sagt triste, og dette blev understreget af de bare kantine-borde, der fik lov til at stå uafryddede længe.

Det er sikkert et fint sted at tage hele familien hen, hvis bare man skal have noget mad til en rimelig pris og ikke selv gider lave det - men en kulinarisk oplevelse er det sandt for dyden ikke!

1  Tak, John K
Anmeldt 23. juli 2021

assiske retter og fin børnemenu. Virkelig venligt og opmærksomt personale.
Vi var der en travl dag og blev fra starten informeret om ekstra ventetid - og så var der løbende status indtil maden var klar, hvilket ikke føltes som ret meget længere end ventetiden andre steder.
Alt i alt en fin oplevelse.

Tak, Christina P
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Bestilte en steak som var noget kedelig og garnituren var ikke værd at spise.
Nuggets til knægten og asparges til konen var fine

Dato for besøg: juni 2021
Tak, martintQ3850QU
Anmeldt 19. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var der til frokost, og bestilte allesammen smørrebrød og æblekage. MUMS!! Smørrebrødet var fantastisk. De har også børneretter, og så er stedet meget hyggeligt, især inde i gårdhaven.

Tak, Freja F

Rejsende, der kiggede på Pakhuset, kiggede også på

Har du været i Pakhuset? Fortæl om dine oplevelser!