“God mad og betjening”
Anmeldelse af Pakhuset

Pakhuset
nr. 22 af 26 Restauranter i Svaneke

God mad til prisen og god betjening der til, fik både pizza og plankesteak og alt var som det skulle være

Tak, R1343YGmichaelh

Efter flere skuffelser af spisesteder på Bornholm, fandt vi sidste dag Pakhuset i Svaneke.
God mad, fornuftige priser. Fin betjening af nogen venlige unge mennesker, et sted vi kommer til igen hvis vi kommer til øen igen.
Håndsprit var tilgængeligt

Tak, Bente H
Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

Vi skulle have en middag i byen denne mandag sommeraften i juni - og havde ikke planer om at besøge Pakhuset! På vores vej forbi kiggede vi tilfældigt ind - men blev glædeligt overrasket af en sød ung tjener som smilede til os og hans imødekommenhed - som netop havde manglet et andet sted i byen - gjorde at vi tænkte - lad os prøve - måske bliver vi overrasket! Da vi satte os havde vi allerede fortrudt - for ud fra de billige priser - var vi klar over at maden ikke var på den kulinariske højborg. Overrasket blev vi bestemt - men på en 80' er agtig måde! Forretter var der som sådan ikke udover nogle småretter - så vi valgte det eneste på kortet udover pizza - plankebøf og plankelaks. Maden kom forholdsvis hurtigt - igen serveret af den søde unge tjener - og vi følte os hensat til 80' rene hvor cafeteria mad var noget som fandtes - i samme stil som maden er afbilledet på rastepladser.. vi gik ombord på anretningen som var dækket af en krans kartoffelmos som desværre ikke smagte af noget - og fik fanget hhv. kød og laks. Kødet var af den grove slags og ikke nogen nydelse - og laksen var tør - så det var mad af den ligegyldige slags, som ej heller blev spist op. Det eneste positive var den service mindede betjening - som endda spurgte ind til maden - dog lige efter at vi havde fået den - men vi nænnede ikke at være negative overfor ham- skylden er helt vores egen - vi bestilte selvom vi havde set de billige priser - og heldigvis hænger pris og kvalitet sammen - så vi glæder os til at spise en middag i den dyre ende imorgen- et helt andet sted....

Dato for besøg: juni 2020
Tak, O_Sandstad
Anmeldt 21. september 2019

Vi bestilte dagen suppe og salatbord med efterfølgende Plankebøf. Porresuper var helt igennem godt, dog med bismag af et eller andet. Salatbordet var som altid helt i orden, friske råvarer og i rigelige mængder.
Plankebøffen der imod var kedelig. Krydder kartoffelmosen var ok, prisen på den taget i betragtning. Måske skulle de sætte prisen lidt op og så bruge frisk oksekød i stedet kød, der har været frosset. Bøffen var grå, tør og kedelig. Den køber vi aldrig mere.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Linnert
Anmeldt 6. september 2019

Vi var 3 personer til frokost og fik 3 forskellige retter som vi alle roste. Det så lækkert ud og smagte dejligt og at prisen så var yderst rimelig var selvfølgelig også et plus.
Meget sød og opmærksom betjening. Vi har kun ros at sige om stedet, som vi helt sikkert vil anbefale til andre og som vi gerne besøger igen når vi kommer til Bornholm

Dato for besøg: august 2019
Tak, linflindt

Rejsende, der kiggede på Pakhuset, kiggede også på

Har du været i Pakhuset? Fortæl om dine oplevelser!