Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Et besøg på Christiansø inkluderer naturligvis en frokost på kroen…og hvad er mere autentisk end en platte med 3 slags lokale sild, en øl og en lokal kryddersnaps.
Kroen er hyggelig, betjeningen er meget venlig og maden smager skønt.
Kommer vi nogensinde til Christiansø igen, skal vi på kroen og spise frokost igen.
Klart anbefalelsesværdigt.

Værelsestip: Husk at køkkenet er lukket mellem kl 15 og 17
Dato for ophold: august 2021
Tak, Duedam
Anmeldt d. 24. juli 2021 fra mobile enheder

Vi spiste ikke på stedet, så min bedømmelse går udelukkende på betjening og atmosfære.
Vi drak en øl og spiste en is efter at have gået rundt på Christiansø og Frederiksø.
Tiden står bare stille herovre og det smitter af på den hyggelige atmosfære.
Betjeningen var super - de var alle søde og rare og her er bare så hyggeligt...

Tak, michaelaM8336JQ
Anmeldt d. 21. juli 2021

Helt igennem utilfredsstillende oplevelse. Opvaskemaskinen på kroen var gået i stykker, så de kunne kun servere sandwich til frokost. Disse sandwich kostede næsten 100 kroner stykket, og var på ingen måde det værd. De ansatte kunne ikke fortælle hvad de indeholdt, da jeg spurgte fik jeg svaret "alt muligt". Derudover blev alt serveret i plast-service, hvilket ikke gjorde det til en særlig ekslusiv oplevelse, og man blev generelt mødt af en uvenlig og nærmest fjendtlig betjening. Her kommer jeg aldrig igen!

Tak, Emiliepiqen
Anmeldt d. 19. juli 2021

Vi var på besøg på Christians g blev overfaldet af sult. Vi besøgte dette fine spisested og fik serveret henholdsvis stegte saltsild a la Christiansø g en sildetallerken. Begge ting var velsmagende og pengene værd. Fin service

Tak, Steen Withen N
Anmeldt d. 29. juli 2020

Jeg overnattede på Christiansø Kro og Gæstgiveri fra den 28 til den 29.7. Ejeren (en ældre dame) er ekstremt uforskammet over for gæsterne, og flytter folk rundt på borderne efter det har bestilt og fået deres serveringer! For det første var prisniveauet ekstremt højt, og desværre var madens kvalitet meget ringe. De serverede en laks der fremstod som frysetørret laks som var overstegt. Andre i selskabet fik kød der var rødt, og det hele var ekstremt dyrt. Derudover var servicen dårlig - især fra ejeren (antager jeg) som var ekstremt uforskammet da jeg sad og fik en kom kaffe dagen efter i cafeen. Blev nærmest smidt ud af restauranten. Det er tydeligt at der er tale om en turistfælde og steder kun kan overleve fordi de har det de facto monopol. Kan kun anbefale at man på ingen måde besøger steder. Heller ikke "hotellet" var noget at skrive hjem om. Værelserne fremstår slidte og gamle. Min anbefaling er at tage frem og tilbage samme dag og ikke lægge en krone på stedet.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Bornholmerrejseren