204 $
Travelocity
Orbitz.com
eDreams204 $
Anmeldt d. 1. juli 2021

Fantastisk beliggenhed lige ud til havnen. Fine værelser med behagelige senge. Badeværelse, hvor der er, hvad der skal være. God restaurant med mad af høj kvalitet til rimelige priser. Prisen på værelserne er også yderst rimelig i forhold til beliggenhed og standard.

Værelsestip: Vælg værelse med udsigt til havnen
Dato for ophold: august 2020
1  Tak, Nestor-2000
Anmeldt d. 15. juni 2021

Telefonen i hjørnet af værelset er den samme som den, vi havde i mit barndomshjem for over 40 år siden. Den sender et tydeligt signal om, at man på Hotel Siemsens Gaard kun moderniserer, når der er en god grund til det. Hvorfor lave om på noget, der fungerer?

Interiøret i vores rummelige standarddobbeltværelse er helt klassisk, kun fladskærmen på væggen er af nyere dato. Her er rent og pænt, sengene er behagelige, badeværelset har lige tilpas med håndklæder og badesæber. Ikke overdådigt, men frådser ikke på Hotel Siemsens Gaard.

Beliggenheden lige ud til Svaneke Havn fås ikke bedre. Især ikke, hvis du er så heldig at blive tildelt et værelse med udsigt (vores udsigt var ind i en mur).

Morgenmaden er af høj kvalitet, om end de blødkogte æg godt kunne have været blødere og varmere. Men: Godt brød inklusive små croissanter og tebirkes, gode oste, gode røgvarer, god most. Nå ja, kaffen var vel lidt som på en højskole; her kunne man godt mande lidt op og ramme en nyere tids sans for velbrygget mokka.

Men så er der lige prisen. 1295 kr. for et dobbeltværelse med morgenmad er ikke ligefrem billigt. Med så høj en pris følger nogle forventninger om lidt luksus, lidt fråds, lidt lir - men det får man altså ikke.

Havde vores standarddobbeltværelse - med tryk på standard - været et par hundrede kroner lavere, ville karakteren være landet på 4 sikre stjerner. Nu bliver det 3 pæne stjerner med pil opad. Tak for et dejligt ophold.

Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, Christian M
Anmeldt d. 2. maj 2021 fra mobile enheder

Hotellet har en super beliggenhed. Findes nærmest ikke bedre i Svaneke. Resten er fint...Værelserne er ok (bedst med havudsigt). Rengøring upåklagelig . Morgenmad ok grænsende til lidt kedelig . Måske fordi vi besøgte udenfor sæsonen... og i corona år 2... var service udenfor morgenmadstidsrummet ikke eksisterende. Vi fik dog tilbudt aftenmenu, som lød udmærket... men tanken om en tallerken mad anbragt i vores køleskab, som vi så senere kunne varme i en mikrobølgeovn i receptionen, var simpelthen for 80’er artig for os... især med så mange andre lækre muligheder lige udenfor døren. Synd for man kunne have gjort dette tilbud attraktivt på så mange andre måder.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, Helle1708