“Helt udemærkert”

Tour Burger
Prisklasse: 8 US$ - 21 US$
Anmeldt 15. august 2022 fra mobile enheder

Helt udemærket burger.
Lækker burger og fritter, og ihvertfald bedre end enhver havegrill.
Drengene bag disken er flinke og meget serviceminded.

Kommer gerne igen

Dato for besøg: august 2022
Tak, dennissU7973HW

Anmeldt 24. juli 2022 fra mobile enheder

Klasse burgers. Helt igennem chillet stemning. Super personligt og go service og lige i hjertet af den charmerende by.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, madskornbech
Anmeldt 20. juli 2022 fra mobile enheder

Anmeldelserne lyver ikke, det er super gode burgere. Der er kun tre modeller, normal, med kylling og veggie. Den med kylling var så god, og deres pommesfrites var lige i skabet. Den sidste stjerne kommer hvis beliggenheden var lidt bedre...

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Ilfesto
Anmeldt 20. juli 2022 fra mobile enheder

Fantastiske pomfritter, virkelig gode burgere. Flink fyr, der betjente os. Vi blev mætte. Vi var fem, der fik 4 tour burgeres og 1 veggie. Dejligt.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, 382kettyd
Anmeldt 11. april 2022 fra mobile enheder

Tror faktisk det er den bedste burger jeg nogensinde har smagt! Meget enkelt - man kan få en almindelig eller en vegetarburger. Begge er en klasse for sig.

Dato for besøg: april 2022
1  Tak, Peter S

Rejsende, der kiggede på Tour Burger, kiggede også på

Har du været i Tour Burger? Fortæl om dine oplevelser!