“Mini hvede burger”
Anmeldelse af Tour Burger

Tour Burger
Anmeldt 10. august 2021

Vi ankom til Tour Burger og bestilte en kødburger og en vege burger.
Kødburgeren var ok, ikke super mættende, vege burgeren, var en lille tynd rødbede bøf, 2 skiver syltet agurk, et bad salat og 3 ringe rødløg. Tror ikke engang et barn ville blive mæt her.
Brødet er en lys hvedebolle.
Så det er ikke sulten der bliver tilfredsstillet her.

Tak, charlottesR8721PW

Anmeldt 17. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk burger, fantastisk betjening, super hyggeligt sted. PS og til en god pris!

Tillykke, Tour-drenge !

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Signe A
Anmeldt 17. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækre burgere, gode fritter, sødt og servicemindet personale. Ikke det store udvalg men hvem behøver det når burgerne er gode? Det er længe siden vi har fået så saftige lækre burgere. Perfekt til en hurtig bid.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, marieo797
Anmeldt 15. juli 2021 fra mobile enheder

5 stjernet burger serveret med lækre sprøde pommes, jeg klager ikke, i gør mig tykke drenge!
Lige i røven!!! ❤️‍✨

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Markus D
Anmeldt 11. juli 2021

Blev ved med at komme tilbage til Tour Burger. Virkelig gode burgere - både den med kød og vegetarudgaven. Sprøde fritter - og tilmed en stor portion. Virkelig et besøg værd, hvis man er i Svaneke.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, sarineg2021

Rejsende, der kiggede på Tour Burger, kiggede også på

Har du været i Tour Burger? Fortæl om dine oplevelser!