“Det lækreste fisk ever😋 ”
Anmeldelse af Rogeriet i Svaneke

Rogeriet i Svaneke
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Familier med børn, Smuk udsigt
Velegnet til: Familier med børn, Smuk udsigt
Anmeldt 20. september 2020 fra mobile enheder

Det lækreste fisk ever sikke nogle smage!
Prøv deres dele tallerken. Wauw wauw
Vi købte røget markreller med hjem og de kan holdet dig i 10 dage..og igen wauw

Dato for besøg: september 2020
Tak, gittesdh

Anmeldt 13. september 2020

Dejlig fri for buffeter med uinspirerende mad af middelmådig kvalitet i store mængder. I stedet fokus på få retter med gode råvarer, og dog plads til lidt specialiteter såsom ål. Hyggelig beliggenhed. Utrolig god service. Meget smilende og imødekommende. Sildene var lidt små, så vi fik 2 for samme pris.

Tak, njjacobsen
Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Vi delte en platte for 300 kr.. Der var røget laks. Røget sild (sol over Gudhjem) røget makrel. Pil selv rejer. Kartoffelsalat og fiskefrikadeller. Og 4 slags dressing. Dertil fik vi 6 skiver almindelig rugbrød og smør. Bagefter fandt vi ud af, at der var flere slags brød at vælge mellem. Men vi fik ikke valget. Fisken var dejlig. Men kartoffelsalaten var en kedelig købevariant fra en spand pyntet med lidt purløg. Man skulle hellere lade være og i stedet opgradere brødet til en bedre kvalitet. Vi kunne ikke spise op så resten blev pakket til os så vi kunne tage det med. Man sidder ved langborde med udsigt over havet. Meget smukt. Også på en regnvejrsdag.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Tytters1
Anmeldt 6. september 2020

Dejligt sted, med lækker mad. Stort udvalg.Der var meget kø, da der lige var kommet en bus ind. Godt besøgt sted.
Der er mange til at ekspedere.De havde svært ved at følge med.
Her vil vi absolut komme igen.

Tak, Pussen49
Anmeldt 27. august 2020 fra mobile enheder

Betjeningen har været helt i top. Sød og smilende. Og deres fremgangs metode med bestilling og betalingen er gennemført.
Det er svært at anbefale en bestemt ret for de er ALLESAMMEN super lækre.

Tak, Mille3597

Rejsende, der kiggede på Rogeriet i Svaneke, kiggede også på

Har du været i Rogeriet i Svaneke? Fortæl om dine oplevelser!