“HOLD JER VÆK!!!”

Rogeriet i Svaneke
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Familier med børn, Smuk udsigt
Velegnet til: Familier med børn, Smuk udsigt

HOLD JER VÆK. Kan på ingen måde anbefales. Turist fælde. Dårlig og uforskammet “service”. Bestilte blæksprutte ringe til 88 kr. Fik 6 stk....

1  Tak, 631ugod

Vi var et smut i svaneke Bornholm i dag og vi ville bare se røgeriet, men blev tillokket af de mange besøgende og da vi havde spist frokost på dagen valgte vi at købe 2 stykker varmrøget laks med hjem på hotellet. Vi tilberedte den varmrøget laks oven på en lækker salat.
Laksen var tilberedt til kæmpe UG dette kan ikke gøres bedre tak for lækker laks til røgeriet i Svaneke

1  Tak, portor60
Anmeldt 12. juni 2020

Kommer du forbi Svaneke så kig forbi og få en røget sild, vi kan ihvertfald anbefale den uformelle atmosfære, og muligheden for at sidde på stenene ved havet og nyde måltidet.
Det indendørs spiseområde kunne efter vores opfattelse opgraderes men maden opvejer det.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, deVoss
Anmeldt 11. juni 2020

Dejlig mad, men når man tænker på at man selv skal stå i kø og hente maden og bagefter selv rydde væk, så er priserne for høje. 115kr for en lille cola, pebermakrel og kartoffelsalat. Kartoffelsalaten virkede noget industriagtig. Bænkene er ikke særlig komfortable og bordene blev ikke rengjorte efter brug. Jo servicen i forhold til prisen halter noget!

Tak, Katarina J
Anmeldt 2. juni 2020 fra mobile enheder

Vi ankom kl 11.00 - lige da de nyrøgede sild blev hevet ud af ovnen. Både børn og voksne fik “solstrejf”, som er røget sild med det hele. Smagte fantastisk.

1  Tak, karstenj2015

Rejsende, der kiggede på Rogeriet i Svaneke, kiggede også på

Har du været i Rogeriet i Svaneke? Fortæl om dine oplevelser!