TripAdvisor

“Skøn is”
Anmeldelse af Svaneke Is

Svaneke Is
nr. 1 af 1 Dessert i Svaneke

Dette issted kan varmt anbefales. Spændende udvalg og god variation ☺️
Isen har de selv lavet og det er anderledes smage hver dag.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Lineulrik

Anmeldt 20. august 2019

Vi var her en soskinsdag, så køen var lang. Betjeningen var både tålmodig og meget hjælpsom. Der er utallige valgmuligheder, og portionerne er rigelige. Vores is var ganske fine, dog var portionerne til de børn vi havde med noget for store. Tag kun 1 kugle - selv om valget så måske bliver lidt sværere.

Tak, Pernille44
Anmeldt 9. august 2019 fra mobile enheder

Bedste citronis jeg har fået udenfor Italien. Spændende og anderledes udvalg af is. Vælg selv isen til din iskaffe. Dejlige vafler, der ikke er for søde, men dejligt sprøde. Meget venlig betjening. Hyggeligt at sidde inde. Et dejligt sted.

Tak, Esbenm
Anmeldt 4. august 2019 fra mobile enheder

Var meget imponeret over udvalget, alt fra lækker jersey flødeis til et stort udvalg af sorbeter samt en virkelig lækker havtorn sherbet. Priserne er rimelige især taget i betragtning af hvor gavmilde de er med iskuglerne. Alle medarbejdere smilede og det var generelt en rigtig god atmosfære, klar den bedste is vi har fået på Bornholm.

Tak, 177kristianl
Anmeldt 2. august 2019 fra mobile enheder

Det var ikke sindssygt dyrt, men alligevel i den dyre ende. Men gode anderledes is som ikke smagte af de sædvanlige smøris. Hyggeligt sted at spise indenfor også hvis man ville sidde ned.

Tak, RenefraViborg

Rejsende, der kiggede på Svaneke Is, kiggede også på

Har du været i Svaneke Is? Fortæl om dine oplevelser!