“Udmærket is”
Anmeldelse af Svaneke Is

Svaneke Is
nr. 1 af 1 Dessert i Svaneke

Vi var her en soskinsdag, så køen var lang. Betjeningen var både tålmodig og meget hjælpsom. Der er utallige valgmuligheder, og portionerne er rigelige. Vores is var ganske fine, dog var portionerne til de børn vi havde med noget for store. Tag kun 1 kugle - selv om valget så måske bliver lidt sværere.

Tak, Pernille44

Anmeldt 9. august 2019 fra mobile enheder

Bedste citronis jeg har fået udenfor Italien. Spændende og anderledes udvalg af is. Vælg selv isen til din iskaffe. Dejlige vafler, der ikke er for søde, men dejligt sprøde. Meget venlig betjening. Hyggeligt at sidde inde. Et dejligt sted.

Tak, Esbenm
Anmeldt 4. august 2019 fra mobile enheder

Var meget imponeret over udvalget, alt fra lækker jersey flødeis til et stort udvalg af sorbeter samt en virkelig lækker havtorn sherbet. Priserne er rimelige især taget i betragtning af hvor gavmilde de er med iskuglerne. Alle medarbejdere smilede og det var generelt en rigtig god atmosfære, klar den bedste is vi har fået på Bornholm.

Tak, 177kristianl
Anmeldt 2. august 2019 fra mobile enheder

Det var ikke sindssygt dyrt, men alligevel i den dyre ende. Men gode anderledes is som ikke smagte af de sædvanlige smøris. Hyggeligt sted at spise indenfor også hvis man ville sidde ned.

Tak, RenefraViborg
Anmeldt 29. juli 2019 fra mobile enheder

Her servere de en helt fantastisk is, det er absolut en is af høj kvalitet, og de er ikke nærrige med det.
Ishuset bar præg af at det havde været en travl og lang dag, men det var ok.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, KSHolgersen

Rejsende, der kiggede på Svaneke Is, kiggede også på

Har du været i Svaneke Is? Fortæl om dine oplevelser!