“Den bedste is i Svaneke ”
Anmeldelse af Svaneke Is

Svaneke Is
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Bedste citronis jeg har fået udenfor Italien. Spændende og anderledes udvalg af is. Vælg selv isen til din iskaffe. Dejlige vafler, der ikke er for søde, men dejligt sprøde. Meget venlig betjening. Hyggeligt at sidde inde. Et dejligt sted.

Tak, Esbenm

Var meget imponeret over udvalget, alt fra lækker jersey flødeis til et stort udvalg af sorbeter samt en virkelig lækker havtorn sherbet. Priserne er rimelige især taget i betragtning af hvor gavmilde de er med iskuglerne. Alle medarbejdere smilede og det var generelt en rigtig god atmosfære, klar den bedste is vi har fået på Bornholm.

Tak, 177kristianl

Det var ikke sindssygt dyrt, men alligevel i den dyre ende. Men gode anderledes is som ikke smagte af de sædvanlige smøris. Hyggeligt sted at spise indenfor også hvis man ville sidde ned.

Tak, RenefraViborg

Her servere de en helt fantastisk is, det er absolut en is af høj kvalitet, og de er ikke nærrige med det.
Ishuset bar præg af at det havde været en travl og lang dag, men det var ok.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, KSHolgersen

Is hos Svaneke Is smager da ok, men det er yderst forudsigeligt og udvalget er meget statisk. Lidt ligesom at købe en regnbueis. Man ved hvad man får, men det er vildt kedeligt.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 399larst

Rejsende, der kiggede på Svaneke Is, kiggede også på

Har du været i Svaneke Is? Fortæl om dine oplevelser!