“Lækkert”
Anmeldelse af Svaneke Is

Svaneke Is
Anmeldt 19. oktober 2018 fra mobile enheder

Meget lækker is, det trækker dog lidt ned at Svaneke granit var udsolgt. Den hjemmelavede vaffel var meget lækker.

Tak, petersK6250YT

Anmeldt 18. oktober 2018 fra mobile enheder

Berlingske Tidende havde i sommeren 2018 en liste over Bornholms bedste isbutikker, så vi besluttede at prøve alle på listen (5 stk.). Svaneke Is vandt på isens smag og konsistens, men med Boisen Is i Nexø som en stærk nummer to. Kalas Is i Sandvig vinder på beliggenhed og hygge... og deres is er også super! Hilsen iselskerne.

Tak, Storyteller798699
Anmeldt 3. oktober 2018

Meget lækker is. De var store og smagte dejligt.
Smager frisk og man kan smage, at der bliver brugt friske vare til deres is,
Dagen bød på Svaneke is, Svaneke øl, virkelig lækker lille by, hvor man kan få dejlig øl, mad og is.

Tak, Pablo B
Anmeldt 26. august 2018 fra mobile enheder

Pas på du bliver afhængig. Det er simpelthen den bedste is jeg nogensinde har smagt. Gårdhaven er hyggelig og stemningen er afslappet.

Tak, AnnetteGregersen
Anmeldt 19. august 2018 fra mobile enheder

Hos svaneke is kan man få de berømte svaneke is. Her er en stor spisestue at nyde isen i hvis de ikke er udevejr.

Tak, kennethobeling

Rejsende, der kiggede på Svaneke Is, kiggede også på

Har du været i Svaneke Is? Fortæl om dine oplevelser!