“Framragende is”
Anmeldelse af Svaneke Is

Svaneke Is
Anmeldt 26. august 2018 fra mobile enheder

Pas på du bliver afhængig. Det er simpelthen den bedste is jeg nogensinde har smagt. Gårdhaven er hyggelig og stemningen er afslappet.

Tak, AnnetteGregersen

Anmeldt 19. august 2018 fra mobile enheder

Hos svaneke is kan man få de berømte svaneke is. Her er en stor spisestue at nyde isen i hvis de ikke er udevejr.

Tak, kennethobeling
Anmeldt 16. august 2018 fra mobile enheder

Ganske udmærket is. De har deres egen blandinger og typiske favoritter. Køen så langt ud, men hurtig betjening!

Tak, Tzet1
Anmeldt 13. august 2018

Skønne hjemmebagte vafler og en skøn is. Mange forskellige smage .Dejligt at sidde i baghaven og spise is. mange fugle har da også fundet vejen. Bestemt værd at kører efter

Dato for besøg: maj 2018
Tak, liseschwartz
Anmeldt 5. august 2018 fra mobile enheder

Dejlig is fra Svaneke. Vi bestilte lidt forskelligt og isen var dejlig nok.
Fin størrelse is, god nok smag men ikke himmelsk.
Ærgerligt at de ikke sælger en klassisk nougat is. Der var lidt for avancerede is til vores smag.
Iskagen havde vi hørt ikke smagte meget af kaffe, så vi bad den unge pige om ekstra meget kaffe. Det fik vi og den smagte fint. Desværre var den ikke ret kold, så bed om en klump is i også.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, KathMoux

Rejsende, der kiggede på Svaneke Is, kiggede også på

Har du været i Svaneke Is? Fortæl om dine oplevelser!