“Lokal is”
Anmeldelse af Svaneke Is

Svaneke Is
Anmeldt 17. september 2017

Imponerende is , hvor smagsvarianter og råvarer er i højsædet ! Besøges helt sikkert næste gang vi er i Svaneke

Dato for besøg: september 2017
Tak, Sdons

Anmeldt 1. september 2017 fra mobile enheder

Min kone og jeg købte hver en isvaffel og en kop kaffe.
Begge dele var lækkert.
Isen var dejlig let og luftig med god ægte frugtsmag (hindbær og rabarber)

Dato for besøg: august 2017
1  Tak, horranj
Anmeldt 11. august 2017 fra mobile enheder

Her får man hjemme lavet is i sær klasse, i et meget hyggeligt miljø, personalet er meget venlige. Super sted hvis man er til god is

Dato for besøg: august 2017
1  Tak, allanb242
Anmeldt 25. juli 2017

Vi besøgte stedet to gange. Rigtig god is, og fantastiske vafler. Selvom der er mange mennesker, er betjeningen hurtig og serviceminded,

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, The4Madsens
Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Dejlig velsmagende is, og med sprøde og lidt tykke super lækre vafler. Pris er som alle andre meget besøgte turist steder, men pengene vær. Flot og rent toilet og hyggelige siddepladser.

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, Lule H

Rejsende, der kiggede på Svaneke Is, kiggede også på

Har du været i Svaneke Is? Fortæl om dine oplevelser!