“Danmarks bedste is-sted”
Anmeldelse af Svaneke Is

Svaneke Is
Anmeldt 16. juli 2017 fra mobile enheder

Det er her vi får vores is. De bedste i landet, med de tykkeste vafler! Smag granit og diamant isen, især med deres egen guf!!

Dato for besøg: juli 2017
3  Tak, Melamies

Anmeldt 13. juli 2017 fra mobile enheder

Flotte og lækre vafler. Lækker is, men noget for dyr.
38 for 2 kugler og 5 kr. for guf.
Så er det betalt.
I forhold til ismageriet på Amager, er isen dog langt efter både i smag og konsistens. Og der er det ovenikøbet noget billigere.

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, Brandtholdt
Anmeldt 29. maj 2017

Dejlig is, stort udvalg lækre vafler, hyggeligt sted midt på torvet i Svaneke - det må man ikke gå glip af.

Tak, Birgitte60
Anmeldt 26. maj 2017 fra mobile enheder

Den dejlige is med vaffel som bare er skøn. Vi nyder isen fordi de har rigtig sorbet -altså uden mælk tilsat. Det er ikke hver gang at vores børn kan få en vaffelis, Så derfor er det her sted noget særligt vi har været der flere gange over flere år og vi får altid en rigtig god service

Tak, lillemus4
Anmeldt 12. maj 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte pandekager med is - det var godt nok lækkert.

Stedet er super hyggeligt og den dag, hvor vi var forbi, var betjeningen i top. Sød, smilende og vejledende.

Tak, Nordic_foodlover

Rejsende, der kiggede på Svaneke Is, kiggede også på

Har du været i Svaneke Is? Fortæl om dine oplevelser!