“Super lækre isvafler”
Anmeldelse af Svaneke Is

Svaneke Is
Anmeldt 29. maj 2017

Dejlig is, stort udvalg lækre vafler, hyggeligt sted midt på torvet i Svaneke - det må man ikke gå glip af.

Tak, Birgitte60

Anmeldt 26. maj 2017 fra mobile enheder

Den dejlige is med vaffel som bare er skøn. Vi nyder isen fordi de har rigtig sorbet -altså uden mælk tilsat. Det er ikke hver gang at vores børn kan få en vaffelis, Så derfor er det her sted noget særligt vi har været der flere gange over flere år og vi får altid en rigtig god service

Tak, lillemus4
Anmeldt 12. maj 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte pandekager med is - det var godt nok lækkert.

Stedet er super hyggeligt og den dag, hvor vi var forbi, var betjeningen i top. Sød, smilende og vejledende.

Tak, Nordic_foodlover
Anmeldt 8. april 2017 fra mobile enheder

Meget lækker og original is. Is' en er lavet med de bedste råvare og deres smagsvariationer er elegante. Et is sted for feinsmekker.

1  Tak, Peter J
Anmeldt 11. november 2016 fra mobile enheder

Jeg må bare sige, at isen hos Svaneke simpelthen er fantastisk. Det er svært at kritisere noget, udover den til tider lange kø. Men de gør det så effektivt de kan.

1  Tak, 887filiped

Rejsende, der kiggede på Svaneke Is, kiggede også på

Har du været i Svaneke Is? Fortæl om dine oplevelser!