Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:

‚ÄúSuper is ūüėÄ‚ÄĚ
Anmeldelse af Svaneke Is

Svaneke Is
Anmeldt 26. maj 2017 fra mobile enheder

Den dejlige is med vaffel som bare er sk√łn. Vi nyder isen fordi de har rigtig sorbet -alts√• uden m√¶lk tilsat. Det er ikke hver gang at vores b√łrn kan f√• en vaffelis, S√• derfor er det her sted noget s√¶rligt vi har v√¶ret der flere gange over flere √•r og vi f√•r altid en rigtig god service

Tak, lillemus4

Anmeldt 12. maj 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte pandekager med is - det var godt nok lækkert.

Stedet er super hyggeligt og den dag, hvor vi var forbi, var betjeningen i top. S√łd, smilende og vejledende.

Tak, Nordic_foodlover
Anmeldt 8. april 2017 fra mobile enheder

Meget lækker og original is. Is' en er lavet med de bedste råvare og deres smagsvariationer er elegante. Et is sted for feinsmekker.

1  Tak, Peter J
Anmeldt 11. november 2016 fra mobile enheder

Jeg m√• bare sige, at isen hos Svaneke simpelthen er fantastisk. Det er sv√¶rt at kritisere noget, udover den til tider lange k√ł. Men de g√łr det s√• effektivt de kan.

1  Tak, 887filiped
Anmeldt 25. oktober 2016

super spændende og også anderledes istyper.
Eneste minus var guffen som vi fandt en smule 'kunstig' og derfor skuffende

Tak, susanneslothl

Rejsende, der kiggede på Svaneke Is, kiggede også på

Har du været i Svaneke Is? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilf√łj billeder

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? G√łr krav p√• din registrering gratis, s√• du kan svare p√• anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

G√łr krav p√• din registrering