“Her er to lækre kugler is nok.”
Anmeldelse af Svaneke Is

Svaneke Is
Anmeldt 8. april 2017 fra mobile enheder

Meget lækker og original is. Is' en er lavet med de bedste råvare og deres smagsvariationer er elegante. Et is sted for feinsmekker.

Dato for besøg: april 2017
1  Tak, Peter J

Anmeldt 11. november 2016 fra mobile enheder

Jeg må bare sige, at isen hos Svaneke simpelthen er fantastisk. Det er svært at kritisere noget, udover den til tider lange kø. Men de gør det så effektivt de kan.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, 887filiped
Anmeldt 25. oktober 2016

super spændende og også anderledes istyper.
Eneste minus var guffen som vi fandt en smule 'kunstig' og derfor skuffende

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, susanneslothl
Anmeldt 16. oktober 2016 fra mobile enheder

Hver gang vi er på Bornholm Skal vi bare have svaneke is. Smager fantastisk med mange spændende varianter

Dato for besøg: oktober 2016
1  Tak, Katrine E
Anmeldt 25. september 2016 fra mobile enheder

Dejlig is der smager af det der står på skiltet. Her er klassiske smage og ting fra "baghaven". Vaflerne var overraskende gode. Går ud fra de er hjemmelavet.

Dato for besøg: september 2016
1  Tak, Dennis B

Rejsende, der kiggede på Svaneke Is, kiggede også på

Har du været i Svaneke Is? Fortæl om dine oplevelser!