Anmeldt d. 17. juli 2020

Vi havde en dejlig uge på Svaneke Vandrehjem. Der er virkelig hyggeligt, og personalet er meget imødekommende. Man følte sig virkelig velkommen fra første sekund ☺️ Vandrehjemmet har en perfekt beliggenhed tæt ved strand, havn og by, hvilket er optimalt når man er afsted uden bil.
Værelserne er rene og pæne, og vi tilbragte mange timer på den private tilhørende terrasse, hvorfra havet kunne skimtes.
Det er klart et sted, vi vil anbefale til andre, og et sted vi selv kunne forestille os at vende tilbage til.

Mvh. Sabina og Julie

Tak, JulieFristedHansen
Anmeldt d. 14. juli 2020

Gæstede vandrehjemmet på vores cykeltur Bornholm rundt.
Havde bestilt et dobb. værelse med eget bad.
Værelset var af ældre dato men ellers ok.
Pænt og rent.
Super fin morgenmad.
Ligger centralt og blev mødt af gæstfri og imødekommende ejer.
Her kommer vi gerne igen.

Tak, 907camillaj
Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Morten driver et gammelt/nyt og forbedret vandrehjem, med den bedste placering på øen. Renlighed og service er helt i top og stemningen oser af ferie og gode omgivelser. Vil anbefale dette til alle jeg kender. Tæt på det hele og masser af underholdning i dårligt vejr.

Tak, kashan74
Anmeldt d. 19. maj 2020

Godt overnatningssted til pengene
Nemt at finde, tæt på centrum, pæne værelser, meget venligt personale. Fine udendørsarealer når vejret er til det
Kan varmt anbefales og er helt sikkert et på gensyn.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, CamillaL1079
Anmeldt d. 26. juli 2019 fra mobile enheder

Dette er en god overnatningsmulighed i byen. Ligger meget centralt med gode værelser. Hyggelige omgivelser og tæt på stranden. Morgenmaden kan anbefales at tage med. Super venligt personale der hjalp med alt fra stort til småt.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, E5316COthomasa