Anmeldt d. 19. maj 2020

Godt overnatningssted til pengene
Nemt at finde, tæt på centrum, pæne værelser, meget venligt personale. Fine udendørsarealer når vejret er til det
Kan varmt anbefales og er helt sikkert et på gensyn.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, CamillaL1079
Anmeldt d. 26. juli 2019 fra mobile enheder

Dette er en god overnatningsmulighed i byen. Ligger meget centralt med gode værelser. Hyggelige omgivelser og tæt på stranden. Morgenmaden kan anbefales at tage med. Super venligt personale der hjalp med alt fra stort til småt.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, E5316COthomasa
Anmeldt d. 23. juni 2019 fra mobile enheder

Fantastisk sted og super hyggeligt. Alt hvad man har brug for, er lige i gå afstand. Det er ren idyl og så er bornholmere bare så gæstfrie. Vi kommer helt sikkert igen inden længe. Tak for en ovenud fantastisk weekend

Dato for ophold: juni 2019
Tak, joyew22
Anmeldt d. 29. april 2019 fra mobile enheder

Et fantastisk sted, alt emmer af hygge og overskud. Et sted jeg vil komme sammen med min familie næste gang jeg skal til Bornholm. Værten er uovertruffen, ligeledes hans ansatte. De kærer sig om deres gæster. Dejlig morgen og aften buffet. Stedet er godt placeret til det meste. Så glæder mig til at genbesøge stedet snarest muligt.

Dato for ophold: april 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, affrederiksen
Anmeldt d. 2. oktober 2018

Dette er et vandrehjem, hvor man er tæt på mange ting. Tæt på naturen, tæt på kysten, tæt på offentlig befordring, og der er ikke langt til Svaneke Torv, hvor der er liv og restauranter.
Værten på stedet skal nok hjælpe til med at gøre opholdet hyggeligt.

Værelsestip: Dobbeltværelse / Lejlighed
Dato for ophold: september 2018