“Dejligt velsmagende mad. Virkelig skøn aften. ”
Anmeldelse af Tre Tjenere

Tre Tjenere
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Fin lille velkomstsnack i form af lille rejsesalat. Helt fantastisk lammetatar og virkelig lækker tilbehør til hovedretten. Hyggelig lille restaurant med god stemning. Kommer helt sikkert tilbage en anden gang!

Tak, Yifei C

Anmeldt 7. august 2021

Helt fantastisk Islandsk mad.
Der er virkelig lagt sjæl, kærlighed og ægte Islandske kræfter her og på toppen af det smukke isbjerg får du glade, dygtige og smilende tjener. De 3 tjener får lige en ekstra stierne her :-)
Dette sted kan virkelig anbefales og vi kommer helt sikkert tilbage mange gange :-)

Tak, charlottesR8721PW
Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Helt fantastisk mad, hyggelig stemning og super betjening.
Vi havde en sublim aften på alle måder. Et besøg kan klart anbefales.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Krogsdal
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Ganske udemærket mad, dog lidt små portioner. Det tager bare for lang tid, til så simpelt et måltid.

Rimelig betjening, igen lidt langsom.

Lokalet er fint.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Peter svarre J
Anmeldt 25. juli 2021

En virkelig lækker middag på restauranten. Vi fik forret, hovedret og dessert. Alt var meget lækkert, men lamme steaken var noget helt særligt. Tjeneren fortalte os inden vi bestilte at Island er kendt for det bedste lammekød i verden. Efter at have spist deres lammekød tror vi dette udsagn. Det var helt fantastisk lækkert, smagfuldt og mørt. Vi glæder os til at komme igen en anden gang.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, West1986

Rejsende, der kiggede på Tre Tjenere, kiggede også på

Har du været i Tre Tjenere? Fortæl om dine oplevelser!