“Meget lækker mad, super betjening”
Anmeldelse af Tre Tjenere

Tre Tjenere
Anmeldt 18. september 2020 fra mobile enheder

Meget lækker mad, super betjening og spændende vine, helt klart et besøg værd på havnen i Svaneke...

Tak, plysgaard

Anmeldt 18. september 2020

Helt fantastisk middag på restaurant Tre Tjenere i Svaneke i dag d. 18 september 2020. Mad og betjening udløser topkarakter

Tak, petermK7867OO
Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Skøn mad, suppe og færøsk laks. Skønne råvarer og smagsoplevelser.
Dejlig økologisk velsmagende vin og den sødeste betjening. Vores varmeste anbefaling

Tak, 716charlottef
Anmeldt 10. september 2020

Restauranten de Tre Tjenere byder på en god atmosfære og hyggelig indretning.
Vi havde en virkelig god oplevelse, betjening var i top og manden veltilberedt.
Alt i alt et besøg værd.

Tak, Lykke91
Anmeldt 10. september 2020

Fantastisk oplevelse med super betjening og velsmagende mad af udsøgte råvarer som klæder hinanden. Dejlig atmosfære. Kommer gerne igen.

Tak, irenebH7351IW

Rejsende, der kiggede på Tre Tjenere, kiggede også på

Har du været i Tre Tjenere? Fortæl om dine oplevelser!