“Lækker flæskestegssandwich”
Anmeldelse af Flæskestegen

Flæskestegen
nr. 14 af 27 Restauranter i Svaneke
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Jeg fik allerede anbefalet “den bedste flæskestegssandwich får du i Allinge” for mere end 2 år siden.
Nu er vi her igen og nu er den afprøvet.
Der er en rar betjening i en god og afslappet stemning og de er hurtige til at lave maden.
Selve flæskestegssandwichen er rigtig god, i en ok bolle med rødkål, agurkesalat og mayo. Stegen smager godt og sværen er sprød. Hele herligheden koster kr. 65,-
Der er godt med siddepladser og man kan også købe andet end “den berømte flæskestegssandwich”
Klart anbefalelsesværdigt, men vær beredt på at du skal stå i kø.

Tak, Duedam

Anmeldt 4. juli 2021

Verdens bedste flæskestegssandwich - helt klart et besøg værd, hvis man skal have en lækker frokost på havnen

Dato for besøg: juli 2021
Tak, F1441TKlear
Anmeldt 15. juni 2021 fra mobile enheder

Vi fik en lækker flæskestegssandwich, der fuldt ud svarede til vores forventninger. Nemt og hurtigt måltid, til en fornuftig pris.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 839mortenr
Anmeldt 4. juni 2021

Dagens skuffelse ! Flæskestegs sandwich i en kedelig blød bolle, meget begrænset mængde af rødkål og agurkesalat - og de flæskesvær der skulle være sprøde, de var bare slatne. Det var desværre en kedelig oplevelse.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Ann A
Anmeldt 5. maj 2021

Prøvede burgeren og flæskestegssandwichen. Nem betjening og gode portioner ! Vi savnede lidt mayo til, at få de generøse mængder kød til at glide bedre ned ;)

Et besøg værd og god lokation!

Dato for besøg: maj 2021
Tak, christianfC3368IB

Rejsende, der kiggede på Flæskestegen, kiggede også på

Har du været i Flæskestegen? Fortæl om dine oplevelser!