“Her får man lidt af hvert.”
Anmeldelse af Flæskestegen

Flæskestegen
nr. 16 af 27 Restauranter i Svaneke
Anmeldt 4. september 2020 fra mobile enheder

Vi var forbi en del gange i vores ferie og bemærkede, hvor mange der kom og spiste og nød kaffe, is og andet. Hele bygningen er spækket med prisskilte over tilbud.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 748Rita

Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Typisk bor i svaneke og der er ikke første gang det sker. UDSOLGT igen igen Jeg kommer ned på cykel kl 16:30 og siger ‘jeg gerne vil bestille mad til kl 18:15’ ‘desværre du kan ikke bestille på forhånd
Så kommer vi igen kl 18:00 og står i kø der går lige omkring 2 min så kommer han ud og siger til alle i køen der er ikke mere mad beklager det sker hver dag. En time før lukketid Hva kan de så ikk lukke før eller købe noget mere siden det sker så ofte. Så det kommentere min bror og spørger ‘kan i så ikke bestille noget mere hjem det vil jeg ikke kommentere var svaret som i vi gjorde noget forkert

Tak, Svanekeboy
Anmeldt 8. august 2020 fra mobile enheder

Top karakter til flæskestegssandwichen. Super velsmagende og med sprød svær. Jeg kommer helt sikkert tilbage og jeg kan helt sikkert anbefale denne

Tak, Mollypolly2016
Anmeldt 14. juli 2020

Her fik vi de lækreste flæskestegssandwich.
De blev serveret hurtigt og kvaliteten var i top.
Her får man hvad der loves i div. beskrivelser.
Her kommer vi bestemt igen.

Tak, 907camillaj
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig god flæskestegssandwich. Fik også en mega god medister fra Svaneke Slagteren.

En mega god grillbar.

Tak, 370perm

Rejsende, der kiggede på Flæskestegen, kiggede også på

Har du været i Flæskestegen? Fortæl om dine oplevelser!