“Skuffende!!”
Anmeldelse af Cafe Skansen

Cafe Skansen
nr. 17 af 27 Restauranter i Svaneke
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig hyggelige omgivelser, og sød betjening. Men så er det også det. Vi fik 4 kopper varm cacao med flødeskum til 45,- pr næse. For det første var cacaoen slet ikke varm, nærmest halvlunken. Kopperne var ikke engang fyldt ens op.. Og flødeskum var der heller ikke meget af. Jeg synes til de penge, er det godt nok at gøre grin med folk.

Tak, 565rikker

Anmeldt 10. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlig cappuccino , god og venlig betjening, husk at prøve deres hjemmelavet æble crumble kage.
De har også tæpper hvis det er lidt koldt.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, michael_X949OU
Anmeldt 6. juli 2021 fra mobile enheder

Jeg kan faktisk ikke give nogen anmeldelse…..stedet var lukket! Og det var 25 minutter før angivet lukketid. Bankede pænt på døren, da personale rumsterede rundt, men der var absolut ingen som reflekterede på henvendelsen. Hvilken proaktiv virksomhed?

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Gladforatspise
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Skønt sted lige i udkanten af Svaneke centrum. Naboen er det populære Svaneke Røgeri - men Skansen er helt sin egen med skønt udeområde, sød betjening og et fint menukort. Vi vender altid tilbage og bliver aldrig skuffede!

Tak, martinnykjaer001
Anmeldt 20. juli 2020

Når vi besøger Bornholm er vi altid forbi denne cafe.De er meget serviceminded og laver nogle lækre kager og man får en super god kaffe .Flere af den slags .Du har en god udsigt til vandet .

1  Tak, 80henriks

Rejsende, der kiggede på Cafe Skansen, kiggede også på

Har du været i Cafe Skansen? Fortæl om dine oplevelser!