“Et helt suverænt sted - Topklasse”
Anmeldelse af Bornholms Ismejeri

Bornholms Ismejeri
nr. 10 af 27 Restauranter i Svaneke
Beskrivelse: Vi producerer dagligt hjemmelavet is af friskmalket og ubehandlet bornholmsk Jerseygårdmælk. Jersey er kendt som den kvægrace der giver den fineste og fedeste mælk med det højeste næringsindhold, til gengæld er udbyttet lavere end hos andre køer. Kort efter morgenmalkningen afhentes den friske jersey-mælk, og inden frokost er den håndrørt til fyldig og sødmefyldt vanilje-is.
Anmeldt 22. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt med en hjemmelavet vaffel - rigtig flødeskum og 2 kugler sorbet Is - IceTea og Figen (fra lokale træer) nyder det hver gang - kan ikke roses for meget

Dato for besøg: september 2020
Tak, Jens R

Anmeldt 4. september 2020 fra mobile enheder

Her fik vi feriens allerdyreste is.
96 kr for 2 vafler.
Det kan chokere enhver is- elsker. Isen er god, men prisen er overmatchet. Vaflen derimod er virkelig god og den næsten smeltede på tungen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 748Rita
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Det er gået ned ad bakke. Nye ejere? Dette sted var vores yndlingssted at spise is på Bornholm, men de 2x2 kugler idag var noget kedeligere end de har være førhen. Prisen er ikke fulgt med ned med kvaliteten... nå så sparer vi de kalorier

Tak, msmicskk
Anmeldt 31. juli 2020

En is fra ismejeriet om dagen, så er alle glade ;-)
Dejligt sted, himmelsk is og perfekt vaffel - nyd den i gårdhaven, hvis det blæser. Der er dejlig læ og smukke autentiske omgivelser.

1  Tak, Rune G
Anmeldt 28. juli 2020

Dejlig is - egne smage - hyggelig gårdhave samt hjemmelavede vafler:
Der er altid meget at vælge imellem både sorbet og fløde - og vaflerne er ikke set bedre
Der er god kaffe og andre varianter ( drinks med is mm ) Vi har været forbi flere gange hvert år og kommer igen - igen

1  Tak, Jens R

Rejsende, der kiggede på Bornholms Ismejeri, kiggede også på

Har du været i Bornholms Ismejeri? Fortæl om dine oplevelser!