“Super lækker røgeri platte”

Arnager Røgeri & Restaurant
nr. 7 af 31 Restauranter i Rønne
Køkkener: Dansk
Beskrivelse: Arnager Røgeri er et lille privatejet Røgeri, hvor vi ryger vores varer efter den gamle tradition med elletræ. Vi er beliggende nær et lille fiskerleje, kun 7 km fra Rønne. Der er kun 500 m. til stor dejlig badestrand, og vores smukke lille havn, som forbindes til land med Nordeuropas længste træbro. Her lægger vi vægt på, at der er plads til hele familien, med hyggelige udenoms arealer med stor legeplads, legecykler, grønne områder, og god plads til at nyde maden såvel udendørs som indendørs. Som et af de få Røgerier, har vi valgt bordservering, d.v.s. at vores kunder ikke behøver at stå i kø, men kan sætte sig og slappe af, og børnene kan fordrive ventetiden på vores legeplads. På vores menukort er der et udvalg af egne røgvarer, som evt. kan nydes som smørrebrød, eller med hjemmelavet kartoffelsalat. Vi lægger stor vægt på, at lave flere af vores produkter fra bunden af. Til børnene er der et fint udvalg af mad med pommes frites.
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Vi har ikke tidligere besøgt stedet, men det var en yderst positiv oplevelse. Vi fik alle røgeriets platte, med udelukkende røgede fisk og kartoffelsalat . Meget velsmagende og der var rigeligt til at blive godt mæt. Der tager vi hen igen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Klaus S

Anmeldt 28. marts 2016 fra mobile enheder

Jeg er vokset op på i Rønne men har ikke boet på Bornholm et stykke tid og Arnager er det sted man gerne tager en cykeltur blandt lokale for at hente sild, da det ligger tæt på. Vi havde vores 7 måneder baby med i cykelvogn og valgte at spise der til frokost, og det er et godt røgeri. Vi nød vores røgede sild og cyklede så hjem til barndomshuset. Babyen var glad. Man kan også lige hoppe i vandet ved havnen. Omgivelserne er ikke så charmerende ift de andre røgerier på øen.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, LinetteL201
Anmeldt 11. november 2015

Altid lækre røgede fisk.
Luxusplatten kan varmt anbefales.
Hver måned i sæsonen serveres stegt ål.
Altid god betjening.

Dato for besøg: september 2015
Tak, 270.456
Anmeldt 9. september 2015

Dejlig mad rimelig priser -
besøgte stedet - venlig værtspar - der var pænt og rent
og varieret spise
og varieret s

Dato for besøg: september 2015
Tak, karin128
Anmeldt 25. august 2015 fra mobile enheder

Kommer selv fra Bornholm - og holder hvert år ferie på Bornholm. Har smagt røgede sild fra alle røgerier på Bornholm gennem ørene - men den bedste kombination af røget smag, en vis fedme i silden mv. Finder man hos Arnager røgeri, som vi vender tilbage til igen og igen. Prøv også den røgede laks - smager også herligt - lige tilpas røget

Dato for besøg: august 2015
2  Tak, Hans K

Rejsende, der kiggede på Arnager Røgeri & Restaurant, kiggede også på

Har du været i Arnager Røgeri & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!