“Et besøg værd”
Anmeldelse af Cafe Gustav

Cafe Gustav
nr. 3 af 29 Restauranter i Rønne
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækkert mad. Der er kræset for øjet, og portionerne er enorme til næsten ingen penge..De var endda så søde, at komme med en ny portion til vores søn, da han ikke kunne lide ost på sin mad.

Tak, 565rikker

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik 2 stk. oksebøf med salat og pommes frites til kr 140kr/stk. bøfferne var forfærdelige, ikke til at tygge, som sålelæder. Jeg bemærkede det over for tjerneren, som beklagede det, og svarede at de havde svært ved at få mørt kød på Bornholm. Det mest latterlig svar mig kan tænke sig. Andre steder på øen, kan man godt få en mør bøf. Pomnes frites og salat var iorden. Nabobordet fik samme ret som os. De havde samme mening om det kød. Værste de havde fået på en cafe/restaurant. Så heller en burger til en billigere pris.

Tak, KarstenTinahartvig
Anmeldt 8. august 2021

Fik stjerneskud og selvom det ikke var helt efter bogen, så var det friske meuniere stegte rødspættefileter med velsmagende garniture. Drengen fik en Gustav Burger med rigtig filet, gode pommes frites. Ret overraskende beliggenheden og prisniveauet taget i betragtning!

Tak, Puploh
Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Klassisk cafemad i rigelige mængder veltilberedt og med god og hurtig betjening. Vi fik Gustavburger, clubsandwich og varmrøget laks og alle var i fin kvalitet.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Robert G
Anmeldt 26. juli 2021

Vi bestilte alle forskellige retter og det hele smagte rigtig godt + god størrelse portioner. Vi var alle tilfredse. Tak for mad

Dato for besøg: juli 2021
Tak, ditlevs2021

Rejsende, der kiggede på Cafe Gustav, kiggede også på

Har du været i Cafe Gustav? Fortæl om dine oplevelser!