“Rigtig godt og rimelig priser”
Anmeldelse af Cafe Gustav

Cafe Gustav
nr. 3 af 29 Restauranter i Rønne
Anmeldt 8. august 2021

Fik stjerneskud og selvom det ikke var helt efter bogen, så var det friske meuniere stegte rødspættefileter med velsmagende garniture. Drengen fik en Gustav Burger med rigtig filet, gode pommes frites. Ret overraskende beliggenheden og prisniveauet taget i betragtning!

Tak, Puploh

Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Klassisk cafemad i rigelige mængder veltilberedt og med god og hurtig betjening. Vi fik Gustavburger, clubsandwich og varmrøget laks og alle var i fin kvalitet.

Tak, Robert G
Anmeldt 26. juli 2021

Vi bestilte alle forskellige retter og det hele smagte rigtig godt + god størrelse portioner. Vi var alle tilfredse. Tak for mad

Dato for besøg: juli 2021
Tak, ditlevs2021
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækker mad som også er prisvenligt . Venligt personale og hyggelige omgivelser . Kam absolut anbefale at prøve at spise der

Tak, 864trineh
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Gustav havde engang nogle gode burgere, den tid er åbenbart slut. I dag fik vi en tør kold bolle med noget sejt oksekød, det kan i sgu ikke være bekendt, når i tidligere har været så gode.

Tak, Cruiser64951139719

Rejsende, der kiggede på Cafe Gustav, kiggede også på

Har du været i Cafe Gustav? Fortæl om dine oplevelser!