“God mad”
Anmeldelse af Cafe Gustav

Cafe Gustav
nr. 3 af 34 Restauranter i Rønne

Cafe Gustav ligger ud til Store Torv, så man kan selv vælge, om man vil sidde på terrassen eller indenfor. God mad og venlig servering.

Tak, Anders K

Fik burgeren som smagte rigtig lækkert. Fritterne var de ganske almindelige og ret kedelige i forhold til burgeren som var ekstra lækker.

Tak, KirsaDK
Anmeldt 19. september 2020

Mine unger og jeg tog på Gustav, da de ønskede en omgang nachos. Osten var en særlig flydende ost, og ikke den normale ost, som man kender. Smagen var ligeledes anderledes, og ungerne kunne ikke spise det, hvilket jeg godt forstår. Vi bestilte noget andet mad, og betalte for 2 gange uberørt nachos. Ingen snak om at få pengene tilbage. Kunne jeg give Gustav nul stjerner, fik de det. Skuffende oplevelse. Man skal ikke røre ved osten på nachos, da det er halvdelen af oplevelsen. Bon appetit.

Tak, richarddZ1672CV
Anmeldt 10. september 2020

Spiste aftensmad en dag og frokost nogle dage senere. Især var aftensmaden god. Betjeningen var også fin. Det eneste, der afholder mig fra at give 4 stjerner, var vinen. Her havde man valgt at sælge små flasker i stedet for vin i glas; vinen var sket ikke af samme kvalitet som maden.

Tak, 498ullan
Anmeldt 9. september 2020 fra mobile enheder

Vi var der til frokost. Der var godt fyldt op men der blev hurtigt gjort et bord klar til os af en venlig smilende medarbejder. Først fik vi en snack med indbagte løgringe med hjemmelavet chilimayonnaise, som bestemt ikke var for stærk. Det var helt perfekt. Derefter fik vi et stjerneskud. Jeg mener jo at der både skal være en stegt fisk og en kogt fisk på et stjerneskud. Men på denne var der kun en stegt fisk garneret med tomater, dåse asparges, mayonnaise, små rejer og lidt kaviar. Til gengæld kostede den kun 89 kr. og fisken var pandestegt og ikke friturestegt. En ganske god frokost.

Tak, Tytters1

Rejsende, der kiggede på Cafe Gustav, kiggede også på

Har du været i Cafe Gustav? Fortæl om dine oplevelser!