“Som en god, hjemmelavet buffet - næsten da”
Anmeldelse af Selma's Home Cooking

Selma's Home Cooking
nr. 12 af 31 Restauranter i Rønne
Køkkener: Europæisk
Anmeldt 6. juli 2016

Maden hos Selma's Home Cooking var en positiv overraskelse. Vi valgte buffeten, som lignede noget, både store og små ville kunne lide. Med i prisen var isbuffet og kaffe med småkager, så vi fik virkelig noget for pengene.

Maden på buffeten var god og hjemmelavet. Det bedste var de thai-inspirerede og de vegetariske retter. Lækre, friske råvarer, spændende sammensætninger. Dejligt, at der ikke var hele den sædvanlige stribe af deepfried ting og sager, som man ofte møder på asiatiske buffeter. Men nu er det jo heller ikke en asiatisk restaurant.

Salatbuffeten var lidt sølle - de sædvanlige, marinerede hvidløg, croutoner, smagløse, sorte oliven, soltørrede tomater, ærter, majs etc a la Jensens Bøfhus og 1000 andre steder med en fantasiløs salatbar - men sjovt nok ikke decideret salat. Der var dog også en hjemmelavet rødbedesalat og en ditto blomkålssalat, som begge smagte rigtig dejligt. Det kunne man have suppleret med et par gode, grønne salater og dressinger til, og så droppe alt det, der kommer fra glas og dåse.

Børnene var glade for isbuffeten og kaffen var OK, så alt i alt en god oplevelse at spise her.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, Filotte

Anmeldt 3. marts 2016

Dejlig mad. Desværre var bøfferne udsolgt, så vi måtte vælge andet end det ønskede. Betalte 20 kr for et glad vand på trods af jeg også fik vin til maden. Lidt frækt

Dato for besøg: april 2015
Tak, hannemadelung
Anmeldt 6. december 2015 fra mobile enheder

Simpelthen værre end frygtelig. Virkelig ringe mad det der var kogt skulle være stegt og modsat. Det var det og aldrig mere.

Dato for besøg: december 2015
Tak, 716andersd
Selmapepke, Owner hos Selma's Home Cooking, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. december 2015

Pt. køre jeg med julebuffet, der består af kolde retter (diverse sild/æg/osv.) flæskesteg/andesteg og glaseret skinke,alt på gammeldags maner Jeg får meget ros for min mad. Der er ingen kogt retter på buffet. Desværre kan ikke tilfreds stiller alle! Jeg beklager. Selma

Anmeldt 21. november 2015 fra mobile enheder

Vi tog ind til Selmas Home Cooking og som udgangspunkt så det lovende ud, på både menuen og udseendemæssigt. Prisen lød rimelig for en buffet DKK 158,00 pr. Næse, men til vores store skuffelse blev det et noget ringe oplevelse! Maden var lunken eller nærmere kold og smagte meget salt! Den såkaldte salatbar bestod af kedelige ingredienser som slatne spinatblade og opvarmede frostne ærter var ikke til stor begejstring! Det eneste lyspunkt var en middelmådig isbar og kaffen var dårlig! Vi havde ondt af servitricen som var ganske sød.

Dato for besøg: november 2015
Tak, Ejner N
Anmeldt 15. oktober 2015 fra mobile enheder

Havde en hyggelig aften med rigtig god mad, og nok af den! Anderledes mad, men virkelig god! Ventetiden på maden var tilpas og priserne var rigtig fine.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, 927jeanette_

Rejsende, der kiggede på Selma's Home Cooking, kiggede også på

Har du været i Selma's Home Cooking? Fortæl om dine oplevelser!