Skønne gåture

Anmeldt d. 11. maj 2016
Christian P
Vejby, Danmark

Anmeldt d. 9. marts 2017

Boede på Hotel Skovly og gik ud fra hotellet og oplevede både strand og skov. Vi så endda flere rådyr. Det er et stort område og mødte mange mountainbikere. Alle er utrolig venlige nå man møde andre i skoven.

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, Louise B
Anmeldt d. 11. maj 2016

Fra Hotel Skovly's parkeringsplads går du gennem hotellets have, over en lille bro, og så er du i Blykobbe plantage, hvor du kan løbetræne, mountainbike eller bare benytte den fine sandstrand.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Christian P
Anmeldt d. 24. maj 2015

Perfekt område til mountainbiking og motionsløb. Der er afmærkede ruter, og man kan både køre og løbe på stier og på asfalt.
Besøg Hotel Skovly som ligged ved Blykobber å, og få fyldt din drikkedunk - gratis.

Dato for oplevelse: maj 2015
Tak, LonepigeDenmark