“Mishandlet mørbrad”

Texas Bornholm
nr. 2 af 31 Restauranter i Rønne
Køkkener: Amerikansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Amerikansk når det er bedst!
Anmeldt 29. august 2022

Engang imellem har man lyst til et godt stykke kød, og Texas virkede som et oplagt valg. Kødet har sikkert også været fint, indtil "kokken" (jeg tvivler på, at han er faglært) tog fat. Min oksemørbrad var stegt ved alt for høj varme: Grå og kedelig yderst, rå indvendig. Det er simpelthen for ringe. Fritterne havde også fået for meget, og resten af tilbehøret var jævnt kedeligt. En enkelt stjerne for den venlige betjening.

Dato for besøg: august 2022
Tak, Steen A

Anmeldt 22. august 2022 fra mobile enheder

Da vi en søndag aften besøgte stedet, var der kun 2 unge piger til at servicere gæsterne. Vi ventede længe på at blive anvist et bord, og endnu længere på at afgive vores bestilling. Den bagte kartoffel til spareribs, kunne jeg ikke få, og valgte i stedet salaten, som kom med bløde croutoner. Spareribsene var som de skulle være. Min ledsager havde bestilt hakkebøf, men den måtte vi bede om at få skiftet - kødet var harsk! Det skal siges til deres ros at den blev skiftet uden vrøvl.
Men ventetiden var lang og de unge serveringspiger kunne godt have brugt noget hjælp, og det samme vil jeg sige om køkkenet

Dato for besøg: august 2022
Tak, AstridK105
Anmeldt 28. juli 2022 fra mobile enheder

Et hyggeligt “Amerikansk” spisested a la Bones. Desværre er maden lidt middelmådig, og bærer præg af manglende hjemmelavet-hed.
Spareribs er ok, men lidt sejt i kødet. En skål “ud af pakken” ColeSlaw, serveret i verdens mindste skål.
Ok service, men ikke fantastisk.
Derfor kun 3 stjerner.

Tak, IvanS641
Anmeldt 26. juli 2022 fra mobile enheder

Vi var en gruppe på fem personer, som skulle spise på stedet. Det viste sig at være en god oplevelse! Gode bøffer, lidt for få pommes frites men hvad, så spiste vi bare lidt mere bøf Bøfferne var stegt til perfektion og stemningen på stedet var rigtig fin. Velegnet sted til børn. Kommer helt klart igen

Tak, Gomk_Vipperoed
Anmeldt 23. juli 2022 fra mobile enheder

Først prøvede vi at ringe til restauranten for at bestille mad, vi havde vente-musik i 30 min. indtil vi opgav - vi gik ud fra at de havde travlt, så vi tog derhen - for at finde en stort set tom restaurant. Vi stod i indgangen og måtte selv spørge en forvirret servitrice om vi kunne bestille noget mad. Hun sagde “ja” og gik. Da vi efter noget tid fangede hende igen, sagde hun at vi skulle gå op til kassen. Her blev vi mødt af en sur lyshåret tjener der ikke engang bød os velkommen eller tog imod vores bestilling. Hun bad os flytte os fra skranken. Vi rykkede lidt væk. Og blev mødt af sure blikke fra hende hvor hun til sidst bad os gå udenfor - til trods for at vi lige havde fået at vide at vi skulle bestille hos hende.
Vi blev enige om at finde et andet sted, og på vejen ud sagde en af de andre gæster at det var et godt valg - da de havde ventet utroligt længe på deres mad. Virkelig dårlig service, på intet tidspunkt følte vi os velkomne. Vi sætter aldrig vores fødder der igen.
Dette skete lørdag d. 23/7-22 kl 17.45

Tak, katrines779

Rejsende, der kiggede på Texas Bornholm, kiggede også på

Har du været i Texas Bornholm? Fortæl om dine oplevelser!