“Dejligt spisested”

Texas Bornholm
nr. 3 af 31 Restauranter i Rønne
Køkkener: Amerikansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Amerikansk når det er bedst!
Anmeldt 26. juli 2022 fra mobile enheder

Vi var en gruppe på fem personer, som skulle spise på stedet. Det viste sig at være en god oplevelse! Gode bøffer, lidt for få pommes frites men hvad, så spiste vi bare lidt mere bøf Bøfferne var stegt til perfektion og stemningen på stedet var rigtig fin. Velegnet sted til børn. Kommer helt klart igen

Tak, Gomk_Vipperoed

Anmeldt 23. juli 2022 fra mobile enheder

Først prøvede vi at ringe til restauranten for at bestille mad, vi havde vente-musik i 30 min. indtil vi opgav - vi gik ud fra at de havde travlt, så vi tog derhen - for at finde en stort set tom restaurant. Vi stod i indgangen og måtte selv spørge en forvirret servitrice om vi kunne bestille noget mad. Hun sagde “ja” og gik. Da vi efter noget tid fangede hende igen, sagde hun at vi skulle gå op til kassen. Her blev vi mødt af en sur lyshåret tjener der ikke engang bød os velkommen eller tog imod vores bestilling. Hun bad os flytte os fra skranken. Vi rykkede lidt væk. Og blev mødt af sure blikke fra hende hvor hun til sidst bad os gå udenfor - til trods for at vi lige havde fået at vide at vi skulle bestille hos hende.
Vi blev enige om at finde et andet sted, og på vejen ud sagde en af de andre gæster at det var et godt valg - da de havde ventet utroligt længe på deres mad. Virkelig dårlig service, på intet tidspunkt følte vi os velkomne. Vi sætter aldrig vores fødder der igen.
Dette skete lørdag d. 23/7-22 kl 17.45

Tak, katrines779
Anmeldt 23. juli 2022 fra mobile enheder

Under al kritik.

Vetende over 45 min på 3 burger og 1 pizza.

Og ikke engang et undskyld ventetiden, kunne man få fra tjeneren.

1  Tak, 965mettea
Anmeldt 14. juli 2022 fra mobile enheder

Dårlig oplevelse

En af os fik ikke noget mad, mens vi andre fik dem. De sagede at der gik noget galt. Men de har fortalt det til køkkenet, og de sagde at maden kommer snart.

Fint nok, vi ventede.
Men indtil resten af familien er hele fædig med at spise/drikke...de manglende mad var stadig ikke kommet.
En af os måtte gå med sultende maven... Vi ventede selvfølgelig også længe for at få lov til at betale. Derudover skal vi slev oplyse, hvad de skal trække fra den oprindelige regningen...

Vi havde forventet en god aften..men det blev til noget andet...

Tak, haoyanz2022
Anmeldt 13. maj 2022

Var med min svigerinde , vi spiste udenfor , der var opvarmet, så der var dejligt. Maden var også god , bøffen ligesom vi havde bestilt. Betjeningen var i starten fin. Da vi var midt i bøffen kom vores REGNING. Jeg var chokeret, har selv haft restaurant i 40 år og ALDRIG oplevet noget lignende.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, bornholm0311

Rejsende, der kiggede på Texas Bornholm, kiggede også på

Har du været i Texas Bornholm? Fortæl om dine oplevelser!