“Dejlig mad”
Anmeldelse af Restaurant Casa Mia

nr. 9 af 33 Restauranter i Rønne

Vi fik bord på Casa Mia som stort selskab på 8 personer selvom de havde travlt i restauranten denne aften. Pizzaerne var suveræne og vores tjener gav os eminent service - vi kan anbefale Casa Mia

Tak, DianaHammeken
VincenzoG1848, Ejer hos Restaurant Casa Mia, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Diana

Tak for de fine ord, vi håber at kunne byde jer velkommen igen

med venlig hilsen
Restaurant Casa Mia

Fint lille pizzaria centralt beliggende i Rønne, store velsmagende pizzaer. De glutenfri pizzaer på forbagte bunde matchede ikke størrelsen på de alm. men var veltilberedte. God service.

Tak, 23kiml

Kære Kim L

Tak for de fine ord, vi håber at kunne byde jer velkommen igen.

Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

Et lille pizzeria,der har et fint lille og overskuelig menukort. Lækre pizzaer med god smag, men de koster også en smule.

Tak, U1765OTmaxp
VincenzoG1848, Ejer hos Restaurant Casa Mia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2020

Kære Max P

Tak for dine fine ord.
Vores pizzaer koster en smule mere, fordi vi bruger gode råvarer som får pizzaen til at være ekstra god :)

Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

God mad men indretningen mangler lige det sidste touch. Vi fik frisk spinat pasta med kongerejer, tomat, courgette og fløde. Det var pænt anrettet og smagte godt. Vi fik et stykke brød inden som var formet som et hjerte. Ligger midt i byen og parkeringen er tæt på.

Tak, tanjazacho

Kære Tanjazacho

Tak for at du har givet dig tid til at svare.
Vores indretning bærer bræg af retningslinjerne i forhold til COVID -19 som vi vægter høj for alles sikkerhed.
Derfor er der lidt "bart" og anderledes end under normale omstændigheder.

Rrestaurant Casa Mia

Anmeldt 15. juni 2020

På en eller anden måde er det ekstra hyggeligt at spise i en restaurant, der er velbesøgt, og derfor sætter krisens krav til stor afstand mellem bordene naturligvis sit præg på oplevelsen hos Casa Mia. Til gengæld fik vi et efterprisen rigtig udmærket måltid, selv om jeg synes de skulle sætte prisen lidt op på den bruschetta jeg startede med, så der ikke blev så langt mellem ansjoserne. Betjeningen var perfekt og alt foregik hurtigt og smidigt. Beliggenheden i Rønnes centrum er fin, og der er gode parkeringsforhold lige ved døren.

Tak, Danexplorer

Kære Danexplorer

Tak for at du har givet dig tid til at skrive til os.
Du har ganske ret i at der er mindre hyggeligt i denne tid. Vi prioriterer retningslinjerne, og har valgt simpelt for at kunne holde hygiejnen høj.

En dejlig måde at skrive vedrørende bruschetteaen :) men ansjoser er jo salte, og for mange vil måske ødelægge smags oplevelsen? Når det er sagt, så er man altid velkommen til at bede om ekstra fyld på sin bruschetta

Vi håbe at se jer igen.

Rejsende, der kiggede på Restaurant Casa Mia, kiggede også på

Har du været i Restaurant Casa Mia? Fortæl om dine oplevelser!