“Lille men lækkert”
Anmeldelse af Restaurant Casa Mia

nr. 9 af 33 Restauranter i Rønne
Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

Et lille pizzeria,der har et fint lille og overskuelig menukort. Lækre pizzaer med god smag, men de koster også en smule.

Tak, U1765OTmaxp
VincenzoG1848, Ejer hos Restaurant Casa Mia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2020

Kære Max P

Tak for dine fine ord.
Vores pizzaer koster en smule mere, fordi vi bruger gode råvarer som får pizzaen til at være ekstra god :)

Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

God mad men indretningen mangler lige det sidste touch. Vi fik frisk spinat pasta med kongerejer, tomat, courgette og fløde. Det var pænt anrettet og smagte godt. Vi fik et stykke brød inden som var formet som et hjerte. Ligger midt i byen og parkeringen er tæt på.

Tak, tanjazacho

Kære Tanjazacho

Tak for at du har givet dig tid til at svare.
Vores indretning bærer bræg af retningslinjerne i forhold til COVID -19 som vi vægter høj for alles sikkerhed.
Derfor er der lidt "bart" og anderledes end under normale omstændigheder.

Rrestaurant Casa Mia

Anmeldt 15. juni 2020

På en eller anden måde er det ekstra hyggeligt at spise i en restaurant, der er velbesøgt, og derfor sætter krisens krav til stor afstand mellem bordene naturligvis sit præg på oplevelsen hos Casa Mia. Til gengæld fik vi et efterprisen rigtig udmærket måltid, selv om jeg synes de skulle sætte prisen lidt op på den bruschetta jeg startede med, så der ikke blev så langt mellem ansjoserne. Betjeningen var perfekt og alt foregik hurtigt og smidigt. Beliggenheden i Rønnes centrum er fin, og der er gode parkeringsforhold lige ved døren.

Tak, Danexplorer

Kære Danexplorer

Tak for at du har givet dig tid til at skrive til os.
Du har ganske ret i at der er mindre hyggeligt i denne tid. Vi prioriterer retningslinjerne, og har valgt simpelt for at kunne holde hygiejnen høj.

En dejlig måde at skrive vedrørende bruschetteaen :) men ansjoser er jo salte, og for mange vil måske ødelægge smags oplevelsen? Når det er sagt, så er man altid velkommen til at bede om ekstra fyld på sin bruschetta

Vi håbe at se jer igen.

Anmeldt 12. juni 2020 fra mobile enheder

Lækker mad og god service. Jeg har været her en håndfuld gange og jeg har altid gået derfra, med en positiv oplevelse - både mad og personale er over normal standard.

Dato for besøg: april 2020
Tak, mads4k

Kære Mads

Tak for de fine ord. Vi er glade for at kan lide vores mad og service, og ser frem til at se dig igen.

Anmeldt 2. februar 2020 fra mobile enheder

Gode italienske retter og pizzaer. Rimelige priser, god stemning, venlig betjening og "italiensk" atmosfære. Godt vinkort.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Jahnni45
VincenzoG1848, Ejer hos Restaurant Casa Mia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. februar 2020

Kære Janni Rasch Holm

Tak for de fine ord, vi ser frem til at byde dig velkommen igen.

Rejsende, der kiggede på Restaurant Casa Mia, kiggede også på

Har du været i Restaurant Casa Mia? Fortæl om dine oplevelser!