Anbefalelsesværdigt besøg.

Var der hele dagen og det kunne stedet fint bære. Pædagogisk og sjov formidling af de 2 på dagen... læs mere

Anmeldt d. 16. oktober 2020
Anette M
Skal bare opleves

Var der hele dagen med familien, og trods jeg er bange for fugle er det helt bestemt et besøg... læs mere

Anmeldt d. 9. september 2020
UlrikStoffregen
fra mobile enheder

Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Super dejligt sted. Godt tilpasset med små pauser mellem show’s.
Super engageret ansatte på stedet. Både til show’s og i kiosk

Tak, L5826JFstephenb
Anmeldt d. 1. august 2020

Min første gang til et sådan show mens barnebarnet har prøvet det mange gange.
Det var det bedste han havde oplevet - og jeg må sige at Louise og Kristian var utrolig gode formidlere...havde regnet med at være der et par timer men endte med at være der fra åbning til stedet lukkede.
Er helt sikkert et sted vi kommer igen og som vi vil anbefale til alle.
Der var ingen tvivl om den store kærlighed til dyrene og ej heller at de havde det godt.

1  Tak, Ajako
Anmeldt d. 30. juli 2020

Vi havde virkelig en god dag ved “Bornholms Rovfugleshow”, vores to drenge på 6 og 8 år ville begge meget gerne tilbage til stedet igen en anden gang.
God koncept og et meget engageret og venligt personale, som også tog sig tod til at snakke med gæsterne.

Tak, pedersent
Anmeldt d. 30. juli 2020

Fint, underholdende og lærerigt. Oplevede stor omsorg for og kærlighed til dyrene. Dejligt sted med god plads. Til det indendørs show ville det være dejligt med en skærm i begge sider af lokaler, så man kan følge med uanset hvor man sidder.

Tak, tina6704
Anmeldt d. 30. juli 2020

Var med mine 3 piger (7, 14, 17). Så alle shows i løbet af dagen og det var fremragende. Super godt formidlet, meget interessant og lærerigt. De 4 timer fløj afsted. Kan absolut anbefales.

Tak, Kbhnv