Anmeldt 28. august 2017

Værelse i hovedbygning var yderst dejligt, stort og med altan. Placering med skov foran og kun 200 meter til vand/strand, samt 1.5 km til torvet i Rønne, gør at det kun kan anbefales. Konceptet med Øko, opsamling af nedbør der bruges til toiletskyl etc er godt for ens samvittighed :-)

Værelsestip: Få værelse i hovedbygning
  • Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Martin H
GreenSolutionHouse, Direktør hos Hotel GSH, Green Solution House, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. august 2017

Tusind tak fordi du tager dig tid til at anmelde vores hotel. Det gør mig rigtig glad, at du giver 5 stjerner :-) Mh Trine Richter, Direktør

Anmeldt 24. august 2017 fra mobile enheder

Min veninde og jeg havde én overnatning på hotellet som en del af vores sommerferie på Bornholm. Hotellet ligger lidt udenfor Rønne og emmer IKKE af just af ferie-hygge, men får nærmere tankerne hen på konference, arbejde- og forretningsrejser. Hotellet er forholdsvist koldt indrettet og restauranten har lidt kantine over sig. Morgenmaden var dog rigtig fin. Rengøring og personale er der heller ikke noget at udsætte på.

Overnattede: august 2017, rejste med venner
Tak, HSkovbjerg
GreenSolutionHouse, Direktør hos Hotel GSH, Green Solution House, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. februar 2018

Kære HSkovbjerg,
Undskyld det sene svar, din anmeldelse er druknet i almindelige mails. Jeg er ked af, at du synes der mangler feriehygge, og vi arbejder konstant med at indrette, så I som vores gæster har det godt. Det er store lokale, for vi har plads til 350 konferencegæster - og de gæster skal jo også have mad. Derfor er vores restaurant indrettet, så der kan åbnes op til mange. Vi har valgt at vi gerne vil have feriegæster og forretningsrejsende, for den måde kan vi have åbent hele året rundt og dermed beholde vores ansatte i arbejde. Det er faktisk et af de primære formål med Hotel GSH. At drive en bæredygtig virksomhed som har en positiv indflydelse på det bornholmske samfund.
Jeg håber, at du har lyst til at komme igen. mh Trine Richter, Direktør

Anmeldt 18. juli 2017

Rummeligt værelse med altan. Jeg synes det er så fint, at de gamle fliser på badeværelset er bevaret. Mulighed for at spille minigolf på hotellet. Overkommelig gåafstand til Rønne by. God morgenmad. Bærer præg af at være business hotel, mere end et intimt ferie-hotel

• Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Elskeratrejse123
GreenSolutionHouse, Direktør hos Hotel GSH, Green Solution House, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. juli 2017

Kære CPHnanski

Tak fordi du anmelder vores hotel. Det gør mig rigtig glad, at du kan lide, at vi har bevaret noget fra det oprindelige hotel. Det er nemlig bæredygtigt i min verden :-) ha en dejlig sommer. Trine Richter, direktør.

Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Jo jo... tænker du nok, det er nok noget øko flip, men prøv det !
Der er helt klart tale om et hotel der vil få os til at tænke miljø ind i hverdagen, ikke bare noget med at der står en lille seddel på bade værelset om at man godt kan bruge det samme håndklæde igen ved at hænge det på krogen.. hotellet er fint renoveret/ombygget i moderne stil med flotte kursus/foredrags faciliteter her til en lækker restaurant, er man ikke til de fine retter, er dagens ret også langt over niveau.

Er det bade vejr, så snup et håndklæde og gå gennem skoven til stranden. Man kan også låne en cykel og tage ind i byen.

Overnattede: juli 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Morten K
GreenSolutionHouse, Direktør hos Hotel GSH, Green Solution House, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. juli 2017

Kære Morten

Tusind tak fordi du tager dig tid til at skrive en anmeldelse af GSH. Det gør mig rigtig glad at læse den - og vi vil kontinuerligt udvikle og finde nye bæredygtige tiltag.

God sommer - jeg håber, vi ser dig igen.
Trine Richter
Direktør

Anmeldt 10. februar 2017

Meget sød og venlig betjening i receptionen. Fælles arealerne er virkelig flotte og lækre men værelserne er kedelige. Forventningerne var ellers blevet skruet i vejret fordi fællesarealerne var så lækre.
Morgenmaden er udmærket.
Brandalarmen gik da jeg var der og det var skønt at se hvor professionelt og hurtigt der blev reageret fra personalets side -

• Overnattede: februar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, lomaro
GreenSolutionHouse, Direktør hos Hotel GSH, Green Solution House, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. februar 2017

Kære Lomaro

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at anmelde vores hotel, og jeg er særlig glad for, at du oplevede, episoden med brandalarmen blev håndteret professionelt og hurtigt. Det var et meget varmt brusebad, som sensorerne reagerede på.

Mht. vores værelser, så har de netop været igennem en omfattende renovering, og vi har også haft en indretningskonsulent på, for at gøre dem hyggelige. Men det er svært, at få det til at spille helt op imod fællesområderne og mødefaciliteterne, som er nybyggede. Men - jeg har det i tankerne, og vil se hvad jeg kan gøre - for kedeligt må det ikke være :-)

Jeg håber, vi ser dig igen en anden gang
mh
Trine Richter