“Fint hotel.”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 4 websites mere!
Hotel GSH, Green Solution House
Vurderet som nr. 3 ud af 8 hoteller i Rønne
Anmeldt 31. august 2017

Lidt uden for Rønne finder man dette hotel, over for en skov der er god til en rask travetur. Hotellet er lyst, næsten for lyst/hvidt ( hospital ) men receptions området er varmt og hyggeligt. Hotellet ligger lige ud til en landevej, og dette giver en del larm på værelserne. Ønsker i nattero så vælg værelse på bagsiden. Selve værelserne er helt ok, pæne og lyse.
Meget venligt personale der hjælper med gode ideer til udflugter på øen. Rundt om hotellet ligger der knust glas, dette kan man roligt træde på, en sjov og anderledes oplevelse. Bag hotellet ligger et lille område med en gangbro og et vådområde, der er et besøg værd.

Værelsestip: Vælg et værelse væk fra vejen hvis i ønsker ro. Ellers kan man ikke have balkondøren åben.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: August 2017, rejste med familie
Tak, Flemming Allan H
GreenSolutionHouse, Direktør hos Hotel GSH, Green Solution House, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. september 2017

Kære Flemming

Tak fordi du tager dig tid til at anmelde vores hotel. Det er helt rigtigt, at vores foyer er fyldt med dagslys, for netop dagslys har et væsentligt element for vores arkitekter ifbm. det relativt nye byggeri, som blev indviet af HKH Kronprins Frederik i 2015. Normalt har vi en del træer stående så det ikke virker "hospitalsagtigt". Men alle vores oliventræer blev leveret med skjoldlus, så de har været i pleje med bl.a. mariehøns, for at få en biologisk løsning på det problem :-) Vores glasstier er lavet af granit og tromlet glas. Glasset kommer fra de grønne glascontainere, som normalt bliver sendt væk fra Bornholm til store glasfabrikker i Europa. Vi har tromlet glasset, så det er er blødt, og dermed har vi kunne beholde glasset på Bornholm, og samtidig fundet et alternativ til asfalt. Jeg håber, vi ser dig igen. mh Trine Richter, direktør

Anmeldt 28. august 2017

Værelse i hovedbygning var yderst dejligt, stort og med altan. Placering med skov foran og kun 200 meter til vand/strand, samt 1.5 km til torvet i Rønne, gør at det kun kan anbefales. Konceptet med Øko, opsamling af nedbør der bruges til toiletskyl etc er godt for ens samvittighed :-)

Værelsestip: Få værelse i hovedbygning
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, mhabaek
GreenSolutionHouse, Direktør hos Hotel GSH, Green Solution House, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. august 2017

Tusind tak fordi du tager dig tid til at anmelde vores hotel. Det gør mig rigtig glad, at du giver 5 stjerner :-) Mh Trine Richter, Direktør

Anmeldt 24. august 2017 fra mobile enheder

Min veninde og jeg havde én overnatning på hotellet som en del af vores sommerferie på Bornholm. Hotellet ligger lidt udenfor Rønne og emmer IKKE af just af ferie-hygge, men får nærmere tankerne hen på konference, arbejde- og forretningsrejser. Hotellet er forholdsvist koldt indrettet og restauranten har lidt kantine over sig. Morgenmaden var dog rigtig fin. Rengøring og personale er der heller ikke noget at udsætte på.

Overnattede: August 2017, rejste med venner
Tak, HSkovbjerg
Anmeldt 18. juli 2017

Rummeligt værelse med altan. Jeg synes det er så fint, at de gamle fliser på badeværelset er bevaret. Mulighed for at spille minigolf på hotellet. Overkommelig gåafstand til Rønne by. God morgenmad. Bærer præg af at være business hotel, mere end et intimt ferie-hotel

• Overnattede: Juli 2017, rejste med familie
Tak, Elskeratrejse123
GreenSolutionHouse, Direktør hos Hotel GSH, Green Solution House, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. juli 2017

Kære CPHnanski

Tak fordi du anmelder vores hotel. Det gør mig rigtig glad, at du kan lide, at vi har bevaret noget fra det oprindelige hotel. Det er nemlig bæredygtigt i min verden :-) ha en dejlig sommer. Trine Richter, direktør.

Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Jo jo... tænker du nok, det er nok noget øko flip, men prøv det !
Der er helt klart tale om et hotel der vil få os til at tænke miljø ind i hverdagen, ikke bare noget med at der står en lille seddel på bade værelset om at man godt kan bruge det samme håndklæde igen ved at hænge det på krogen.. hotellet er fint renoveret/ombygget i moderne stil med flotte kursus/foredrags faciliteter her til en lækker restaurant, er man ikke til de fine retter, er dagens ret også langt over niveau.

Er det bade vejr, så snup et håndklæde og gå gennem skoven til stranden. Man kan også låne en cykel og tage ind i byen.

Overnattede: Juli 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Morten K
GreenSolutionHouse, Direktør hos Hotel GSH, Green Solution House, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. juli 2017

Kære Morten

Tusind tak fordi du tager dig tid til at skrive en anmeldelse af GSH. Det gør mig rigtig glad at læse den - og vi vil kontinuerligt udvikle og finde nye bæredygtige tiltag.

God sommer - jeg håber, vi ser dig igen.
Trine Richter
Direktør

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Rønne
2,6 km væk
Sverres Hotel
Nr. 7 af 8 i Rønne
28 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel GSH, Green Solution House? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel GSH, Green Solution House

Adresse: Strandvejen 79, Rønne, Bornholm 3700, Danmark (Tidligere Hotel RytterGaarden)
Beliggenhed: Danmark > Bornholm > Rønne
Faciliteter:
Bar/lounge Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Restaurant
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 8 hoteller i Rønne
Prisområde: 999 kr.-1.593 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Hotel GSH, Green Solution House 4*
Antal værelser: 102
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel GSH, Green Solution House. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?