Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com
Travelocity
Anmeldt d. 19. juni 2021

Fantastisk stemning på Sverres i Rønne.
Trods hotellets alder er stemningen gennemført på de gamle hyggelige værelser ud til en fantastisk gårdhave. Helt igennem fantastisk oplevelse hvor Berit (hotellets ejer) gjorde opholdet endnu bedre!

Det kan varmt anbefales!

Dato for ophold: juni 2021
Tak, danielmeinertz
Anmeldt d. 19. april 2021

Hyggeligt hotel med super beliggenhed midt i Rønne. Værelserne er fine men hele besøget løftes af Berit - hotelindehaveren - som med sine varme og personlige stil gør, at vi ihvertfald kommer tilbage. Det er ikke kun fordi, at hun kommer med is til børnene, men hun leverer det der ekstra! En varm anbefaling herfra!

Dato for ophold: april 2021
Tak, M-helvang
Anmeldt d. 4. april 2021

Et lille hyggeligt hotel med en super beliggenhed. Vi ankom d. 18 marts og hold nu op, sikke en velkomst vi fik af Berit. Total imødekommende og en gejst og et humør ud over det sædvanlige.
Værelserne var fine. Der var det man skulle bruge så det var super fint.
Morgenmads buffet var enkelt men lækkert med et godt udvalg og ikke mindst friske rundstykker hver morgen.
Alt i alt et sted vi helt sikkert vil komme igen

Dato for ophold: marts 2021
Tak, Majse67
Anmeldt d. 21. marts 2021

Hotellet er hyggeligt og ligger med centralt i Rønne by.
Der er en fin morgenbuffet, og vigtigst af alt så er den nye ejer en utrolig rar, hjælpsomt og fleksibel person, der var virkelig opsat på at vi skulle have et godt ophold.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, CTH63
Anmeldt d. 6. september 2020

Vi boede en forlænget weekend på dette “hotel”.
Værelset var meget lille til to personer, badeværelse havde pletter af noget der ligner mug ved bruseren, udsugningen virkede ikke, og alt i alt ikke et værelse der er i nærheden af 750kr værd for en overnatning. Vi kommer ikke igen, der er mange andre steder vi nu har set på, vi hellere vil overnatte, og til færre penge. Får 2 stjerner, et for beliggenheden og et for vi havde et sted at sove. Med den beliggenhed burde sverres opgradere standarden hvis prisen skulle passe, eller sætte prisen ned til det halve.

Værelsestip: Ved ikke om de har gode værelser.
Dato for ophold: september 2020
2  Tak, jlM1341BX