Anmeldt d. 14. december 2019

Vi havde 4 overnatninger på hotellet som lå meget centalt i Rønne. Vi havde et fint stort værelse med morgenmad til en fornuftig pris. Der var en meget venlig ansat tilstede om morgenen ellers var der ingen ansatte. Han sørgede for morgenmaden som var fin ,men enkel, man skal ikke forvente den store morgenbuffet .
Han sørgede også for rengøring af værelser og det var også helt i orden. Det eneste minus var at når vi var i mad sejlede gulvet med vand bagefter brusenichen kunne klart trænge til at blive renoveret. Den flinke ansatte var bekendt med problemet. Hotellet ligger tæt på færgen og centum en kæmpe fordel.

Dato for ophold: november 2019
Tak, linflindt
Anmeldt d. 7. august 2019

Vi fik et flot, rummeligt værelse med eget badeværelse. Rigtig behagelig seng, lækre dyner og håndklæder. Morgenmadsbuffeten var fin, rigtig gode rundstykker. Venligt, imødekommende personale. Klart et besøg værd.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Mette J
Anmeldt d. 29. juli 2019

Fint hotel med super beliggenhedv - by midten af Rønne ligger lige om hjørnet. Værelset var fint og passende i størrelsen. Udvalget til morgenmaden kunne godt have været bedre. Ellers gik alt ok med fleksible check in tider.

Tak, E5316COthomasa
Anmeldt d. 28. juli 2019 fra mobile enheder

Udemærket hotel. Central beliggenhed 5 minutters gang fra torvet i Rønne, pænt og rent. Hyggelig og skøn gårdhave. Fin morgenmadsbuffet med basistingene på plads. Gratis te, kaffe og kakao hele døgnet.

Tak, Henrijytte
Anmeldt d. 21. juli 2019 fra mobile enheder

Det familiedrevne hotel i Rønnes centrum ligner udadtil mange andre hoteller. Men intet kan måle sig med den eventyrlige sanseoplevelse, som familien gemmer sig i baggården. Et fyrværkeri af duftoplevelser stimulerer ens sanser jo længere man bevæger sig ind i denne perle af en dansk sommerhave. Und dig selv mindst en time nede ved hængekøjen og roserne.
Selve hotellet er ikke prangende, men dejlig lyst, rent og ryddeligt. Familien, som både ejer og selv står for den daglige drift, er venlige, imødekommende og meget serviceorienteret. Man fornemmer tydeligt den kærlighed familien driver hotellet med. Små unikke beskeder og en alsidig variation i billeder pryder væggene.
En varm anbefaling herfra.

Tak, O4870YYmariem